Note fondée sur 1 210 évaluations de clients
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4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Parking payant - injustifié
Publié le 14 juin 2024 sur HotelsParking payant $19 par jour - totalement injustifié
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par renee, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 16 août 2023 sur Expedia
Super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Renee, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for choosing Sonesta Silicon Valley, we are happy you enjoyed your stay at our lovely facility.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2022 sur Hotels
Très beau hôtel l'équipe du petit déjeuner et son petit déjeuner fabuleux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2022 par FD Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 9 nov. 2024
Very comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2024 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review Teresa! We look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024
The hotel has a very convenient location, being close to the airport, and the area around it is generally quiet, which I appreciated. However, the soundproofing could definitely be improved. I could clearly hear footsteps from the room above, and they were quite loud, which disrupted my sleep at times.
On a positive note, one of the younger staff members at the front desk was incredibly helpful and friendly throughout my stay, which made my experience better. Unfortunately, not all of the staff shared this level of courtesy. A middle-aged staff member, in particular, was quite unprofessional in her interactions. My partner, who was exhausted, sat on the lobby couch to rest for a while, and the staff member approached and, in a very harsh and reprimanding tone, told him, 'Feet off the couch,' without any polite words like 'please.' It felt unnecessarily rude, and this kind of treatment was disappointing, especially in a hospitality setting where respectful communication should be the norm.
Overall, while the location and some staff were excellent, I believe improvements in both soundproofing and staff training in customer service would make a big difference.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par renee, Gestion de l’hôtel
Hello thank you for your feedback, we appricate your feedback and I will be sure to share this with our staff so we can improve and learn from your experience. I apologize for any rude interactions you have experienced We want nothing but great interactions and great experiences here. We hope you can give us another try some day.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par renee, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your review.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Wonderful had an excellent stay. Staff was very competent and respectful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par renee, Gestion de l’hôtel
We ae glad our team was good to you. Thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par renee, Gestion de l’hôtel
We are happy you enjoyed your stay. Thank you for staying with us.
par un voyageur
Big comfortable room.
Publié le 25 août 2024 sur HotelsVery spacious and comfotable room. The outdoor pool was well maintained and refreshing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par renee, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay.Thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Very good hotel. Clean and very friendly staffs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par renee, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review