Note fondée sur 926 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Hôtel bien placé, facilement accessible en sortie d'autoroute.
Chambre très spacieuse avec salon et chambre séparée, propre.
Personnel très accueillant, notre arrivée anticipée, vers 13h n'a posé aucun problème ni surcoût
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Sashauna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher Jean-Luc,Merci d'avoir pris le temps de partager votre retour concernant votre séjour au RED ROOF INN & SUITES PENSACOLA EAST - MILTON. Nous apprécions sincèrement vos commentaires et sommes heureux d'apprendre que vous avez vécu une excellente expérience avec nous, notamment en ce qui concerne notre personnel accueillant, la chambre spacieuse et l'excellent emplacement de l'hôtel. Chez Red Roof, les commentaires positifs de nos clients, comme le vôtre, sont toujours un encouragement pour l'ensemble de notre personnel alors que nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Sachez que nous vous apprécions en tant qu'invité et apprécions votre entreprise. Encore une fois, merci d'avoir publié votre avis. Nous sommes impatients de vous revoir parmi nous à l'avenir.Sincerely,SashaunaRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2024 sur Hotels
bon rapport qualité prix. petit déjeuner très minimaliste
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Linton RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Chère Denise,Merci de nous avoir parlé de votre récente visite au RED ROOF INN & SUITES PENSACOLA EAST - MILTON. J'ai été heureux de lire que notre bon rapport qualité-prix répondait à vos attentes. Cependant, vous avez indiqué que votre petit-déjeuner était minimaliste. Sachez que les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus chez Red Roof car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore de partager votre expérience avec nous. Nous serions ravis de vous revoir si vos voyages vous ramènent dans notre région.Sincèrement,LintonRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur de Le GOSIER GUADELOUPE
Correct, sauf le petit déjeuner
Publié le 28 juill. 2019 sur HotelsChambre très bien mais petit déjeuner vraiment pas bon : très peu de choix mais surtout, produits très bas de gamme.
par un voyageur
Publié le 14 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2019 par Dana, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024
Nice place to stay
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Sanesha RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Amber,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn & Suites Pensacola East - Milton and I are saddened to see your 1/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we do hope you will choose to stay with us again so we can have the opportunity to provide you with a better experience. Sincerely, Sanesha Red Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Ceiling is patchy in the bedroom and has some mold in the bathroom, hinges are rusted, doors hangil crooked, floor is uneven, and bedsheets had brownish-red stains on them.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Jonathan RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN & SUITES PENSACOLA EAST - MILTON. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for the upkeep of the property not being to your liking and the possible mold among the other highlighted concerns which hindered your stay. At Red Roof, it is intended to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business.We would love to have another chance to provide you with a better experience the next time you're in town. Very truly yours,JonathanRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Kerry-Lee RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Amanda, We at the RED ROOF INN LAWRENCEBURG are thrilled to have earned your scoring of 8/10 in regards to your recent stay with us. In the future we would love for you to please consider adding comments to your survey about your stay to let us know what we are doing wrong and where we can improve to enhance our guest experiences. At Red Roof, your feedback is critical as we aim to provide clean, comfortable, affordable stays for all our guests. Thank you again for your scoring .We hope to see you again soon. Sincerely, Kerry-Lee Red Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The staff is really nice. I love that is dog friendly. Breakfast included. The rooms are clean, bed is comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Sashauna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Adriana,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at the RED ROOF INN & SUITES PENSACOLA EAST - MILTON. We sincerely appreciate your comments and are happy to hear you had a great experience with us, especially regarding our nice staff, the pet friendliness, the cleanliness of the room and the comfortability of the bed. At Red Roof, positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Sincerely,SashaunaRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Traveling through to Florida and we arrive quite late. Staff was friendly and helpful, very informative, and the rooms were incredibly cold. Their is no question that their air conditioners work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Linton Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear James,Thank you for telling us about your recent visit at RED ROOF INN & SUITES PENSACOLA EAST - MILTON. I was delighted to read that our friendly staff and the temperature of your room pleased you. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,LintonRed Roof ManagementRediResponse Specialist