Note fondée sur 965 évaluations de clients

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4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par ANNIE

Impeccable

Publié le 6 juin 2017 sur Hotels
Hotel tout rénové art déco. Ma chambre de 50 m2 était top ! Service voiturier (27 $) pour 1 nuit incontournable car parking payant dans ville. A deux pas du Musée d'Art moderne et du lac et dans ll.autre sens du Riverwalk où il fait bon dîner en terrasse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2017 par Natasha B, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking out the time to share your great experience. We are so happy to hear that you had such a wonderful stay. We look forward to seeing you the next time you are headed this way. Safe Travels to you!!
2 sur 5
par un voyageur de Aix en Provence

Très bien décoré mais cher et pas au niveau

Publié le 11 août 2015 sur Expedia
Pour : Emplacement et déco
Contre : Propreté, qualité générale, bruit
Emplacement : Bien placé pour aller se balader à pied sur Riverwalk, Third Ward et les musées
L'emplacement est très bien, l'hotel a un style art déco très agréable, les chambres sont grandes et bien équipées. Mais c'est très cher, or pour ce prix on aurait pu espérer une bien meilleure qualité : la propreté laisse à désirer, la peinture est défraichie, des équipement sont défectueux, et la chambre qu'on nous a donné était coté parking avec un gros bloc de clim bruyant dans la rue.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The staff was super friendly and knowledgeable. Valets were quick and helpful. Hotel restaurant was delicious
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Check in was horrible! They couldn’t find our reservation and when I showed the info on my phone they said I had the dates wrong. They were not wrong. Then they found us and told me I said my last name wrong!!!!! The room was ok. It was missing pillows and towels! We were on the Milwaukee Street side which was loud from bars and cars. There was no room service menu so we were not aware that the hotel had room service. The restaurant was a nightmare with horrible service! We went for breakfast on Sunday and it wasn’t very busy. It took 1.5 hours to get eggs. We couldn’t get coffee refills because we couldn’t find the wait staff. They put the cream in before they deliver to the table. My husband takes his coffee black and was forced to drink it with cream as no one came back to the table. It was all around a terrible experience! This makes me sad considering how expensive everything is. Also had to pay $10 a day for WiFi when they advertised free WiFi. The only thing that works great there is the valet service. $40 a day plus tip. They work super hard and are on top of their game! Not sure I would stay there again considering the total experience! Definitely not worth $300 a night.
5 sur 5
par un voyageur de Minocqua

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
We booked a queen double (paying 565!), and when we arrived at the hotel they said there was a leak in the room and had to put us in a king - no more doubles available. They said they would bring a cot(s) for our children, only to arrive back later that night, no cots were delivered and when we called the front desk they informed us they did not have any available. The worst night of sleep on the floor in a hotel - has to be the grossest thing ever! Do better!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de New York

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Nice people but outlets didn’t work