Note fondée sur 29 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
노천탕은 최고입니다. 무조건 1등입니다. 공기도 너무좋고 뷰가 끝내줍니다. 6월인데 산속이라 좀 추워요. 그리고 실내는 침실이 2층이라 불편하고 무엇보다 침구류가 커버는챙겨주지만 너무 더러웠어요. 직원분들은 너무 친절합니다
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2023 sur Expedia
露天風呂がとても良かった。
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 avr. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 oct. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2022 sur Expedia
露天風呂がいつでも入れる
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mars 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 janv. 2021 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Irresponsible Hotel left us outside in a typhoon

Publié le 9 sept. 2020 sur Hotels
We booked the hotel the day of the trip as we had change plans due to Typhoon Haishen. When we entrance to the hotel was blocked with a rope and they did not answer the phone. There was noone to get any information, we did not get a cancellation or a notification. We were left in the typhoon with nowhere to go and struggled to find anything for hours during when the weather got really bad. We had to drive under fallen trees, get out of the car to pull branches off road and hide in someone’s garage in our car because of this hotel’s irresponsible act. They left us in a life threatening situation which is unacceptable. Hotels.com representatives did their best to help us over the phone while we were looking for another place. So thank you hotels.com for that.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2020 sur Expedia