Note fondée sur 506 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Yf ufcitxutcugc
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Curtis,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Did not stay at this property after seeing the room. The door looked like it had been previously broken into, bed skirt had stains on it, there waa trash and a huge toenail on the floor, bathroom had a wet cigarette on the floor and tiles popped up when walking on them.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,A hearty thanks for your rating. We are feeling blessed to have you as our guest and value your business for choosing us. Our team assures you the best of our services at all times.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Everyone is always so so nice to me when I stay there - extra thank you to Miss Krista and Miss Gwen. Always so helpful and really care about the guests. Thanks! Amy Treadway
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are exceptionally thankful that you have honoured our staff members with praiseworthy words. Our team sincerely appreciates your feedback and is happy to hear you had a great experience with us. We will always ensure that we keep delighting you with our facilities and services.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par D, Gestion de l’hôtel
Thank you for your Positive response, Bill! We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par D, Gestion de l’hôtel
Hi Jessica, Thank you for you positive feedback about your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par D, Gestion de l’hôtel
Hi Jessica,Thank you for the perfect rating!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The beds were comfy... Everything else was wore down and nasty. Housekeeping neglects this whole property. We had a room that we had to change because of the dog hair and smell and sticky floors. Very poorly ran. I would never recommend this motel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sarah,We are grateful for your feedback and are saddened to learn about your recent experience while visiting our location. We deeply apologize for any inconvenience or dissatisfaction it caused. Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Karen,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6