Note fondée sur 660 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2020 sur Expedia
Rapport qualité prix imbattable / propreté confort silencieux / cadre agréable / petit déjeuner de qualité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2020 par Red Lion Inn & Suites , Gestion de l’hôtel
Hello Anonymous, Thank you for your positive review of the hotel property! We are very happy that you had a enjoyable stay! Thank you for your patronage and we hope to see you again the next time you are in Mineral Wells! Have a great day! :-)
5 sur 5
par un voyageur de ABILENE

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 nov. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Ebelyn,Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Jacksonville TX. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Repairs needed.

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
The bathroom floor needs to be replaced a lot of broken tile. The plumbing is in bad shape due to hard water issues. The beds mattress was worn out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear George,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Red Lion Inn & Suites Mineral Wells,TX. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Austin,Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Jacksonville TX. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Andrew,Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Jacksonville TX. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Tasha,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Red Lion Inn & Suites Mineral Wells, TX. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Need to be renovated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Michelle,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Red Lion Inn & Suites Mineral Wells, TX. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Love this hotel always stay here when I come to Mineral Wells my grand kids and myself enjoyed the pool and the breakfast buffet is very good something for kids and adults
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Lela,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Red Lion Inn & Suites Mineral Wells, TX. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
5 sur 5
par un voyageur de Lake City

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Jacksonville TX. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.