Note fondée sur 896 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Service en chambre laisse à désirer...

Publié le 17 déc. 2018 sur Hotels
Séjour de 5 nuits, mais ménage fait dans la chambre seulement 3 fois, sans explication ! Poussières sur tables de chevet. Clim très bruyante.
5 sur 5
par un voyageur

Fonctionnel et haut standing

Publié le 17 août 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2024
The property waas nice, I wish they would have said the whirlpool wasn't working, no jets just hot water in it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2024 par The Cambria Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our property. We are pleased to hear that you found the property nice; however, we sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the whirlpool.We strive to provide accurate information about our amenities, and we regret that we did not meet your expectations in this instance. Your comments regarding the whirlpool's functionality have been noted, and we will ensure that this issue is addressed with our maintenance team to prevent similar situations in the future.We value your input, as it helps us improve our services and enhance our guests’ experiencesThank you once again for your feedback, and we hope to welcome you back in the future for a more enjoyable experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2024
This might be the most comfortable bed I have ever slept in. Loved the pillow too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2024 par Roxanna, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Gail! We truly appreciate your review and look forward to hosting you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Awesome!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2024 par Roxanna, Gestion de l’hôtel
Thank you for a 5/5 review! Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Nothing i like about this stay employee was very unprofessional and rude. Dont have answer to nothing. Trying to take deposit twice. Take up to 2 weeks to get deposit back. Please don't stay there not worth it. Unsatisfied
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Room was humid, damp smell. No bedding for pullout sofa.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia