Note fondée sur 1 219 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Hôtel de qualité
Publié le 20 juin 2024 sur HotelsJ’adore la qualité des hôtels EMBASSY. Celui ci confirme la règle. Très bon petit déjeuner copieux. Vaste chambre très bien agencée. Petit bémol, la réception a été un peu expéditive à l’arrivée et au départ, personne ne m’a demandé si le séjour s’est bien passé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par jason - gm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words and,feedback we hope to see you again the near future
par un voyageur de Acheres la Foret
Publié le 28 juill. 2022 sur Expedia
Facilite accès et espace des chambres avec lits confortable.
Bruit du patio dans salon avec lit pliant. Petit déjeuner correct mais hôtes pas très précautionneux de maintenir espace propre.
le parking devrait être inclus et non extra (pas autre moyens que la voiture d’accéder à hôtel…)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2022 par Jason - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience.
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par jason - gm, Gestion de l’hôtel
Thank you we truly appreciate your kind words and look forward to seeing you again in the future
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Great stay for the Vikings game!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par jason - gm, Gestion de l’hôtel
So glad you were able to stay with us for the game. We look forward to seeing you again in the future
par un voyageur
Roach motel
Publié le 21 sept. 2024 sur HotelsAn extra $100 fee added at check in. $50 per night for incidentals? Should be refunded if they don't find any incidentals to keep it for. Cockroach in room one, mold on the bathroom ceiling. Room two has wallpaper scotch taped to the wall. No bugs that we saw however in the end more mold was found in the bathroom and sitting area after a check but I was tired and didn't want to fight to move rooms again. Bathroom mirror was swollen and cracked from the amount of condensation it has absorbed. The ottoman in the sitting room had a broken under liner hanging down. The walls were disgusting. The towels all ended up having stains. One bed didn't have a fitted sheet. Breakfast was mid at best. Hotel staff will let anyone through the side doors without any proof they are staying at the hotel. Front desk staff was always curt and just off putting. We stayed, we left. After reading reviews on Google I didn't even ask to speak with management about my issues because they don't issue refunds and management is awful. 0/10 would not stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Jason - gm , Gestion de l’hôtel
Thank you we appreciate your feedback
par un voyageur
Hotel was good - Hotels.com, not so much
Publié le 21 sept. 2024 sur HotelsHotels.com charged us twice the value of the room and then didn't communicate the correct information about the room and we had to ask the hotel for what Hotels.com charged us for. Gratefully the hotel was accommodation accommodating.
The bathroom in the room actually smelled like sewer...not so great.
Breakfast was great and the beds were comfortable. Also like the separate living room area in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Jason- gm , Gestion de l’hôtel
Thank you we appreciate you taking the time to share your experience
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Clean, friendly staff & excellent breakfast
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Great place. Fair price, clean and convenient.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels