Note fondée sur 905 évaluations de clients

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4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 janv. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Mtl

Publié le 1 nov. 2019 sur Expedia
Une rénovation générale a été faite. Mais les douches ne sont pas bien lavées.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2019 sur Expedia
Bien situer, très propre, Petit déjeuner pourrait être mieux
5 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité-prix

Publié le 18 sept. 2019 sur Hotels
Accueil sympathique et chambre confortable, bon petit déjeuner
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Awesome Customer Service

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
From the time I stepped in the lobby I felt special and the staff was very helpful. They even text me to make sure I had no immediate needs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lynette,It was a pleasure having you join us at Hampton Inn Minneapolis / Eagan. Our exceptional team's top priority is making sure every guest is comfortable and feels at home, so it's great that they made a memorable impression on you. We will enjoy sharing your compliments with each of them. Thank you, and we hope you'll consider returning for another pleasant stay soon.Clinton HeinoGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Clinton Heino, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kevin!Thank you so much for the AMAZING perfect 10 score review of our hotel! We are so happy to see you enjoyed your stay with us, and we hope to see you again the next time you're in the area. Hope you have a WONDERFUL rest of the summer, and thanks again for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

"Princess and the Pea"

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Clinton Heino, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Benjamin!Thank you so much for the perfect 10 score review of our hotel! We are so glad to see you enjoyed your time with us, and we hope to see you again the next time you're in the area. Have a WONDERFUL rest of the summer, and thanks again for staying with us!
1 sur 5
par un voyageur de Cotton

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
One room door didn’t lock and anyone could walk in. The new room didn’t have a working door handle. Then, when we did get in, the room reeked of urine. We left to go to another hotel… and they double charged us so now I’m working through that.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brett,Thank you for your review. We sincerely regret to learn of your disappointment with your experience. Guest comfort and satisfaction are of the utmost concern to us, and we are committed to making every possible effort to provide comfortable, clean, and well-maintained accommodations, so we will have a discussion with the respective teams to ensure any necessary repairs are made, and any odor issues are swiftly resolved. Please know that when booking through a third-party company, billing inquiries and refunds should be dealt with through the site you booked with. We encourage you to reach out to them and hope this issue is resolved quickly. Take care, and we wish you safe travels. Clinton HeinoGeneral Manager