Note fondée sur 1 262 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2022 sur Expedia
The hotel sector is known to have homeless people. The negative point of this hotel is that it is located in an area that has shows on terraces until very late at night. If you plan to rest, I invite you to ask for a room away from the main street. On Sundays, the vast majority of neighborhood restaurants are closed for dinner. However, this hotel is very clean, the rooms are large and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We appreciate the feedback, Martin. We deeply regret the challenges you had during your time with us. The security and safety of our guests is of the utmost importance so we're disheartened that you had such problems. We hold ourselves to a much higher standard of service so we'll be sure to address your concerns with our team moving forward. We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.
4 sur 5
par un voyageur

Excellent rapport qualité prix

Publié le 22 déc. 2021 sur Hotels
Bon tarif à coté du Target Center si vous voulez voir un match de NBA. Chambre spacieuse et fonctionnelle, bonne literie. Petit dejeuner buffet classique de cet hotel de chaine. Service moyen (incapables de vous dire ou faire covid !)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2021 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nous apprécions le temps que vous avez pris pour partager vos commentaires, Guillaume. Bien que nous soyons ravis d'apprendre que vous avez apprécié nos tarifs abordables, notre emplacement idéal, nos chambres spacieuses, nos espaces fonctionnels, notre belle literie et nos offres de petit-déjeuner, il est décevant d'apprendre que vous n'étiez pas entièrement satisfait de notre service. Nous sommes fiers de fournir un excellent service et un environnement confortable à nos clients à tout moment, alors sachez que vos préoccupations seront adressées aux membres appropriés de notre équipe à l'avenir. Nous espérons que vous nous donnerez bientôt une autre occasion de partager une expérience plus positive avec vous.
5 sur 5
par un voyageur de Louisburg

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Leroy, we're thrilled you enjoyed your stay at Hampton Inn & Suites Minneapolis Downtown. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
We parked in Ramp A near target center and we were able to take the skyway from our parking ramp to the hotel and then there was skyway access from the jotel to the state theatre where we were seejng a sbow that night so it was very easy and convenient. The hotel was nice and clean and the staff was very helpful. The breakfast was great as well. I did get awoken by police sirens a couple times overnigjt but that is to be expected in a downtown area. I woild absolutely stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Michelle, we’re delighted you loved your experience at Hampton Inn & Suites Minneapolis Downtown. It's great to know that the skyway access was convenient for your plans and that you found the hotel nice and clean. Our team members will be pleased to hear your kind words. We're looking forward to welcoming you back on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024
It was very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Christopher, we’re delighted you loved your experience at Hampton Inn & Suites Minneapolis Downtown. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the fantastic rating, Anthony!We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time at Hampton Inn & Suites Minneapolis Downtown! We can't wait to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Tiffany, thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites Minneapolis Downtown. We're glad you had a positive experience and look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Steve, thank you for choosing Hampton Inn & Suites Minneapolis Downtown. We're delighted you had a wonderful experience with us. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Krystal, thank you for staying with us at Hampton Inn & Suites Minneapolis Downtown. We're delighted you had a positive experience with us!