Note fondée sur 891 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2022 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Orsolini,Thank you for staying with us. We are glad you had a nice stay and appreciate the 8-star rating of your stay. However, our goal is to make our guests 100% satisfied. Therefore, we welcome your ideas and suggestions for your future stay. We hope to have the chance to serve you again on your next visit.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 nov. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024
Everything was wonderful!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024
Not my favorite and would not stay at that location again
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024
It needs some attention, not as fresh and inviting as other La Quinta hotels I’ve stayed in. The elevator was dirty and needs some attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Clean room. Clean building. Great location. Actually am amazing breakfast. No complaints at all!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
The lobby was gorgeous, time to update the rooms for sure. No one ever came in and made our bed or gave us clean towels. When we called down to ask for towels, we had to go get them from the front desk.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Great breakfast and friendly staff.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Hotel is quite dated and is in need of updating. The toilet in the room kept making flushing noises but I couldn’t be bothered to mention to the front desk. Eventually we figured it out. The door to the room was difficult to physically close. Also the rear entrance does not having a working card reader so anyone is able to come in. There were good options for breakfast though.