Note fondée sur 98 évaluations de clients

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4,7 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Frozen Tundra Trip to Minoola

Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels
This was a great hotel. Spent 3 nights here during the coldest 3 days of my life. Temperatures were -14° with windchills to -30° and below. This hotel was completly warm and comfortable and never felt cold in my room. The bed and pillows were awesome. The shower and bathroom were very nice and a good size.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par Carrie-Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Matt, WOW! What a great review. We are so happy you could have a warm, comfortable stay while it was so frigid outside. We love to hear such a great review of your stay. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par Carrie-Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Darrell for the 5/5. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2023 sur Expedia
Excellent staff, convenient location. The property is extremely clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2023 par Carrie Blahut Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Michael, Thank you for staying with us and we are happy you had such a great stay with us. We hope to see you again when you are in the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2023 par Carrie-Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jeff, Thank you so much for staying with us and for an amazing review! We hope to see you again when you are in the area.
4 sur 5
par un voyageur de Saint Charles

Publié le 21 déc. 2023 sur Expedia
The room above us was very noisy with heavy walking at night and it started again at 5 in the morning. I gave up sleeping and got ready for the day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Carrie-Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Donna, I am so sorry to hear about your terrible nights sleep. We do have workers who get in late and return early. Again, I am so sorry for your terrible nights sleep.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2023 par Carrie Blahut-Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marlene, Thank you for the amazing review! We are so glad you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Carrie, Gestion de l’hôtel
Thank you Laura for staying with us and for the great review. We hope to see you soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2023 par Carrie Blahut, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!Thank you Patricia for this great review and we hope to see you soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2023 par Carrie Blahut, Gestion de l’hôtel
Thank yoi Sergio for your amazing review!!We hope to see you soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2023 par Carrie Blahut Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Genevieve,I am so sorry you had trouble with your reservation. Please let me know what was the issue and I will for sure look into it. I am so sorry about any inconvenience.