Note fondée sur 131 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Magnifique endroit, personnel attentif, excellent restaurant autant pour le petit déjeuner que le souper!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Salvatore Sammarco, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedbac k!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
Ambiance parfaite!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Salvatore Sammarco, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedbac k!
4 sur 5
par Marc de Laval

Excellent

Publié le 27 sept. 2015 sur Hotels
Hôtel très bien situé. Grande chambre
4 sur 5
Recommandé
pour Autre
par un voyageur de NICE

Hotel Santa Lucia Minori(Cote Amalfitaine)

Publié le 8 oct. 2011 sur Expedia
Hôtel très correct. Très bon accueil. Nous étions 2 couples et il nous a été proposé de choisir nos chambres, car nous voulions des chambres coté Jardin, en raison du trafic sur le coté route. Le parkin est payant. au meme tarif que le parking municipal a cett période ( début Octobre), mais beaucoup moins cher en pleine saison, seule contrainte il faut prévénir à l'avance pour sortir la voiture du garage.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Wonderful experience with our children from check in to check out they were very accommodating and it was great to stay here versus Amalfi or Positiano
3 sur 5
par un voyageur

Loved the 90's decor vibe

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
If you want to time travel, then this is for you as it takes you straight back to the 1990's. Perfectly clean, comfortable bed, aircon works as expected, breakfast is good for being included and great location for your visit. Just a pity that the owner/manager lacks a heart and still charged me for the second room I had booked for friends who due to medical reason could not fly. the receptionist did ask but a very curt not pay for both rooms even though only my wife and I turned up and they charged for an empty room. I appreciate that the cancellation period had passed and the hotel was within its rights but the hotel was empty so grab the money was the attitude. Never mind won't stay again which is a shame as it's a decent time warp back to careless period of life
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Salvatore Sammarco, Gestion de l’hôtel
Dear customers, in reference to your review, we would just like to inform you that we try to satisfy the requests of all our customers, but in the specific situation the cancellation of the other camera was only communicated to us upon your arrival and we had no way of being able to reoccupy the camera .Unlike what you stated, the hotel was full and there were only 2 single rooms with a single bed available, in the previous days we had to refuse other reservations.We do not believe we have done anything wrong and if you had canceled our reservation even 2 days before we can guarantee you that we would not have taken anything.Best regardsSalvatore SammarcoHotel Santa Lucia****
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Quite
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Great place with a great staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par salvatore sammarco, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedbac k!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Salvatore Sammarco, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedbac k!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Salvatore Sammarco, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedbac k!