Note fondée sur 913 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The free breakfast is good.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Walked out of my room tgis moring to find out we cannot go down a part of a hallway and stairwell because there was blood everywhere. I have pictures. Shower curtain had mold on it, phone in the room didn’t work, carpet was raveled and we tripped over it, and fan in the bathroom spunded like an animal crying for help.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Just OK
Publié le 30 juill. 2024 sur HotelsThe hotel staff were friendly and helpful.
The room we had was ok except the fold out couch. The mattress was ripped along the side and springs were sticking out, it was very dirty and there was no bedding for it, just a dirty mattress pad.
We had to go buy an air mattress and air pump for the night.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Getaway
Publié le 29 juill. 2024 sur HotelsBathroom could have been cleaner and pillows were very lumpy but otherwise it was a nice stay. Check in was great and very friendly.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Wasn’t able to check in until 6:30 pm, to a $330 suite. Tried for 3 hours to get in, and wasn’t given a time frame or eta during that other than “come check again in a half hour”
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Culbertson
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Check in staff were great, friendly and efficient.