Note fondée sur 12 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

価格重視の方向け

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
一番安い部屋に泊まりました。 部屋によって改装度合いが違うようですが、あてがわれた部屋はタバコ臭がひどく、かなりキツかったです。 立地は良いので、あくまで寝るための場所として泊まる方向けかなと思いました。 部屋の環境を捨てられない方は、もう数千円だして3星系を探したほうが満足度は上がるかと。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
こんにちは!評価と貴重なご意見をありがとうございます。今後はお客様にリラックスして快適にご滞在いただけるよう、関係チームにこの件について説明しました。よろしくお願いいたします。ティム
2 sur 5
par un voyageur

Si no hay más remedio….

Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
Mal en general y el baño…. Tela
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Lamentamos mucho saberlo, Miguel. Gracias por notificarnos este problema. Seguramente vamos a escalar esto al equipo dependiente para tomar medidas correctivas y para asegurarse de que no se repita en el futuro. Saludos, Ava
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2023 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hey, Saiful! We shall continue to make you happy and satisfied with our services. Hope to serve you better always! Regards, Ava
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2023 sur Expedia
~
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Thanks for rating us superbly, Amalenna! Glad to know that you loved our services :) Regards, Lisa
4 sur 5
par un voyageur

Wrong time wrong situation

Publié le 19 avr. 2020 sur Hotels
i dont know what to say..because i for me overall is ok..maybe im just in the wrong time and situation..Im stuck in miri because of the covid19 n lockdown issue..my flight back to kl cancel and i was asked to quarantine myself in the place where I was staying ... at the start of my stay at the meritz hotel for 1 weeks but I have to move out and look for another hotel because they had closed their hotel due to covid19 issue and I had to find a hotel that was still operating and at that time only dragon hotel is still open ... but in limited circumstances ... it would be unfair for me to comment on this hotel in the face of global issues such as the corona virus issue and I believe hotel management is also unable to do anything go wrong.. so to me everything is good and perfect ..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Thank you so very much, Delighted to know you loved our services. Keep giving us the opportunity and we assure you to never let you down. Regards, Nini
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 19 avr. 2020 sur Hotels
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Thanks for your kind words of appreciation. Have a wonderful day! Regards, Nini
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 19 avr. 2020 sur Hotels
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us super! Delighted to know you liked our services. Hope to welcome you again soon. Regards, Nini
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2020 sur Hotels
I stayed in room 1102 ..broken side table and no housekeeping,only exchange towel..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2020 par Bella, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your ranking and valuable reviews. We have duly acknowledged your input and we ensure a better stay in the future.Regards, Bella!,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2020 sur Hotels
Value for money accommodation with adequate facilities
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2020 par Bella, Gestion de l’hôtel
Thanks for the love, Your review made our day. We hope to amaze you consistently with our services. Regards, Bella!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2020 sur Hotels
hospitality need to improve
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, Davy! We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will definitely work on your feedback to provide the best possible experience next time Regards, Nini!