Note fondée sur 662 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2023 sur Expedia
Motel bien placé, tant le centre ville (agréable) que le centre commercial sont accessibles à pied. Nous avions réservé une chambre avec frigo, il y avait aussi un micro onde. La chambre était grande, propre (sol dur, pas de moquette), bien aménagée avec une table et 2 chaises. Bonne étape sur notre route entre Yellowstone et Seattle
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par Brenda H, Gestion de l’hôtel
We appreciate you choosing Motel 6. Thank you for your feedback. We look forward to you staying with us again.Sincerely,Brenda Harris
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2022 sur Expedia
Na
5 sur 5
par MARTINE

Publié le 28 août 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your comments concerning your stay with us. We strive to provide a superior guest experience and valuable guest feedback helps us determine how well we are delivering on that commitment. I have reviewed your comments and concerns, and I want to assure you that they are appreciated and valued; and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, The General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par BelAire, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at BelAire Motel. Your support means a lot to us, and we can't wait to welcome you back soon! Safe travels!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,We extend our sincerest apologies for any inconvenience caused.Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur de Allentown

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alan,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Overall clean room and property. Walls are thin so can hear all the neighbors but the A/C had a perfect volume which drowned out all the other sounds. Easy to get to off the highway and lots of parking. It was within walking distance to the activities we wanted to do. We didn't find the sound of the train to be an issue, in fact we never even heard it but our bathroom window was always closed and we had the A/C on.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Yekaterina,We are already looking forward to your next visit, and we are determined to make it just as enjoyable as the last. If there is anything else we can do to enhance your next stay, please do not hesitate to reach out. Your satisfaction is our top priority. Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lori,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6