Note fondée sur 920 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
Hotel propre avec une très jolie piscine
Proche du parc des arches
Seul défaut pas de restauration
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Villelegier, Thank you for your kind words about Fairfield Inn & Suites Moab! We're delighted you enjoyed the cleanliness of our accommodations and our lovely swimming pool. Our proximity to Arches National Park is indeed one of our highlights. However, we apologize if our dining options did not align with your expectations. Your feedback is valuable, and we hope to exceed your expectations on a future visit. Safe travels, and we look forward to welcoming you back soon!Jolene R StoneGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 24 août 2023 sur Expedia
excellente localisation pres de l'entree du parc The Aches. super piscines. Grande chambre pour 5.
par un voyageur
Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Décor époustouflant avec la vue sur les montagnes. Beaucoup de loisirs et divertissements offerts sur place.
Choix qui varie pour les déjeuners: cuisson et température des aliments parfaits et excellent goût.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Karine, Thank you for being our guest and for writing such a great review. We are so glad that our thoughtful hospitality and well-appointed accommodations exceeded your expectations and that you loved our outdoor resort-style pools, hot tub, splash pad, and waterfalls! We hope that your outstanding experience will bring you back to enjoy more of what we have to offer. Thank you again for choosing Fairfield Inn & Suites Moab.Jolene R StoneGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 6 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Julie, Thank you for taking the time to post a nice rating of Fairfield Inn & Suites Moab. We always want our guests to have a pleasant experience, and we are glad to see we were able to accomplish this while you were here. We hope you will revisit so we can provide you with another great stay.Jolene R StoneGeneral Manager
par un voyageur
Decu pour un hotel Mariott
Publié le 12 juill. 2023 sur HotelsChambre petite. Le lit n etait pas fait. Climatisation vieille bruyante et peu efficace. Decu pour un Mariott. Ca ne vaut pas le prix qu on a paye. Seul plus la piscine et ses exterieurs sont bien. Bon petit dejeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick,Thank you for choosing to stay with us during your recent trip. We are pleased to hear that you enjoyed our pool and beautiful lobby and that our breakfast helped you start your day on the right foot. However, we are sorry to hear that the size of your room did not meet your expectations and that it was not properly prepared for your arrival. We take all guest feedback seriously and will address this issue with our teams to ensure we improve our guest services. Additionally, we understand that you may have felt that our accommodations did not provide the value you were hoping for. Please know that we are competitively priced for our area and season, and we strive to provide the best possible experience for all of our guests. Once again, we appreciate your feedback and hope you will consider staying with us again in the future.Jolene R StoneGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 5 mai 2023 sur Expedia
Très bien!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nicole, Thank you for the generous rating. It is always gratifying to receive praise for exceeding expectations, and we are delighted you enjoyed your stay. It was our pleasure hosting you at Fairfield Inn & Suites Moab; we look forward to seeing you again soon. Jolene R StoneGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 5 févr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jamal, We hope that overall you enjoyed your stay, and we would love to have another opportunity to welcome you back for a flawless experience.Jolene R Stone,General Manager
par un voyageur
Publié le 16 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Francois, thank you for letting us know your visit to Fairfield Inn & Suites Moab was perfect. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you again soon.
Kevin Dowdell
General Manager
par un voyageur
Publié le 29 mai 2022 sur Expedia
Bon service client
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hermine, thank you for your kind feedback about Fairfield Inn & Suites Moab. We strive to provide our guests with the warmest hospitality and most efficient service, so we are pleased to read your generous compliments. We will share your flattering remarks with our team, and we look forward to serving you again in the future.
Kevin Dowdell,
General Manager
par un voyageur
Tres bonne adresse
Publié le 15 août 2021 sur HotelsTres bon hotel
Bien placé.
Trés bon service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2021 par Redel Green, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis. J'espère que vous vous êtes bien amusé pendant votre séjour parmi nous. Nous espérons vous revoir bientôt!