Note fondée sur 836 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Parfait !

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Nous y avons passé deux nuits. Les chambres sont très spacieuses. Le lit XXXL est vraiment confortable. L’hôtel et la chambre étaient très propres. Seul petit bémol si nous devions en trouver un : le petit-déjeuner n’était pas proposé. Si nous repassons par Moab, nous reviendrons ! Nous conseillons cet hôtel à 100%
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Julianna - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We're thrilled you enjoyed the spacious rooms and comfortable bed. We appreciate your feedback about breakfast, and we're currently working on a plan for a breakfast area. We can't wait to welcome you back on your next visit to Moab!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Super propre et très belle piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Julianna - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're thrilled that you found the property super clean and loved our beautiful pool. We hope to welcome you back to Gravity Haus soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2023 par Taylor, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to give us feedback on your stay! We are very glad to see you enjoyed your experience. Stay with us again soon!
5 sur 5
par un voyageur de BUTLER

Publié le 14 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Julianna - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 5-star review! We're thrilled you had a great experience and hope to welcome you back to Gravity Haus Moab soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
We booked here bc they offered a restaurant and bar - however on our arrival there was neither. I would NOT have paid what we paid to be there on the edge of town. Stay closer to town if you need to walk to everything including coffee
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Julianna - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. While our on-site restaurant is currently closed, we are located just a five-minute walk from the heart of downtown, where a wide variety of restaurants and coffee shops are easily accessible. We apologize if this wasn’t clear during your booking process, and we’ll make sure to improve communication about our offerings moving forward. We hope you were able to enjoy the nearby dining options during your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Julianna - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
3 sur 5
par un voyageur de Glenwood Springs

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
A little far out or town and no services
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Julianna - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re surprised to hear your concerns, as our location is right in the heart of town, with convenient access to many local attractions. Additionally, we take pride in offering high-speed Wi-Fi and excellent service to ensure a comfortable stay. Nonetheless, we appreciate your input and will continue to work on improving the guest experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Julianna - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a review! We are pleased to see you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Julianna - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Julianna - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a review! We hope to welcome you back soon!