Note fondée sur 81 évaluations de clients

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3,7 sur 5
62 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2019 par Stefan, Gestion de l’hôtel
Thanks for the perfect rating.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2019 sur Expedia
Rien a redire sur la proprete Cela correspondait a mes attentes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2019 par Stefan, Gestion de l’hôtel
C'est tres bien que vous trouviez ce que vous avez cherche.
4 sur 5
par un voyageur de MONTPELLIER

Publié le 8 janv. 2019 sur Expedia
Hôtel bien tenu propre , nourriture bonne , chambre moyenne surtout la salle de bain manque de pression pour la douche et pas d étagère équipement sommaire . Sinon les patrons et employés de l’hôtel sont énormément gentil .......
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par Stefan, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour l'appreciation. Normalement j'aime bien les Francais. Les chambres d'economy ont moins de pression de l'eau dans la douche quand il y a beacoup de visiteurs pendent certains heures et nous etudions le probleme pour le resoudre le plus vite possible.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Paris

Confort minimum

Publié le 8 déc. 2015 sur Expedia
Il y a tout le minimum, serviettes, drap, eau chaude pour la douche. Le gros avantage est le proximité avec la zone de snorkling permettant de voir les tortues.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2016 par Stefan, Gestion de l’hôtel
Cher client, On essayait d'economiser der l'eau car il n'avait pas plue pour cinq mois et l'ile n'avait pas assez d'eau. Nous avons fait des tres grands efforts pour creer de l'infrastructure que les autoritees ne nour delivrent pas. On doit acheter de l'eau apportee par camions mais maintenant nous collectionons de l'eau de nos toits et on utilize de l'eau moitiee salee avec des systems sop[histiquees pour les toilettes (mais pas les lavabos et nonplus pour les douches. Nous vous sommes tres reconnaissants de mentionner un de nos plus grands avantages: le snorkeling et les tortues.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
The owner does not care about you. He canceled my reservation so he could give to someone at a hire price. The staff was very nice. You have to pay for AC. There is no WiFi. The place is completely run down. Go somewhere else. The Swiss owner is An A***.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2024 par Stefan, Gestion de l’hôtel
That is a totally unfair revue based on misunderstandings and just because for a technical defect that day of peek of the peek season we received this overbooking. It is not the manager's fault nor the owner's mistake and everywhere everything was already booked out as you even arrived in the evening. We apologize for that unlucky situation that happened even the first time to us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Stefan, Gestion de l’hôtel
Dear guest, it seams that something went wrong. We will do what ever we can for to improve and to perfectly take care of our guests even though it is low season.
3 sur 5
par un voyageur

Close sea

Publié le 7 avr. 2024 sur Hotels
Owner rude to guests,overbooked so we got other hotel 1 night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Stefan, Gestion de l’hôtel
Sorry dear guest, but we were overbooked absolutely 100 % not by our fault but by an external technical defect and that happened exactly in the peek of the peek season when we were extremely busy. We even found you another hotel for the first night and that is very lucky as a bit later every room in Moalboal was booked out. I do not understand what should be rude when one is being stressed by the situation and helping our guests out the best possible. I sincerely hope you enjoyed your stay with us even though you did probably not like the other place that much. Sorry again for the difficult situation we had as I said but we were innocent about it. Next time I will just offer you a free drink
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
It’s a run down facility very disappointing not what the site represented.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Stefan, Gestion de l’hôtel
Admittedly the air con did not cool very well as we are going to replace it during the next days before hot season. Unluckily you overused and broke the wall fan too while leaving without paying the damages. You even insisted that the tricycle special trip should be at P. 30 for the 6 kilometers, that's around USD 0.50(!!!). You even did not follow the house rules, your neighbor just reported, and made noise the whole night - that costs a fine of P. 1,000.00 but I just did not know about it.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Stefan, Gestion de l’hôtel
I was not there when you stayed in the resort. Unluckily on the side of the roof of your terrace there were particles falling down and that dirt went to the terrace floor as a hidden damage from the devastating typhoon Yolanda. The problem is taken care of already. Very sorry for that. Most of the time you were diving and we did not have the pleasure to know you better nor to introduce our facilities that's why some of our competition could follow their hobby and damage our reputation to you. Some guests called Sea Turtle House a paradise though as they saw different things, just recently.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
Staff and owner are very courteous. They will cook food upon your request and taste good. Place is so quiet and relaxing. Perfect view of the beach. I will definitely return to this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Stefan, Gestion de l’hôtel
Many thanks for the appreciation. We will be happy welcoming you here again dear guest.