Note fondée sur 691 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Kaitlyn at Home2 Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Please come back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
We had a wonderful stay at this hotel. Evacuated the Big Bend ahead of Helene and landed in Mobile. The staff at the hotel was friendly and welcoming. The breakfast was GREAT...one of the best I've had at a hotel. The staff kept the breakfast area clean and well-stocked. I really can't say enough about how lovely our stay was. Thank you to all of the staff who went above and beyond to make sure we had everything we needed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Kaitlyn at Home2 Suites, Gestion de l’hôtel
We are so happy to hear you had a good stay with us.Hoping that you stay with us again if you are back in the area. Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Niice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Kaitlyn at Home2 Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we hope you stay with us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Love the kitchen area..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Kaitlyn at Home2 Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback, we hope you stay with us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par shawn, Gestion de l’hôtel
thank you for staying with us we happy to hear you enjoyed your stay, we look forward to you staying with us again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Kaitlyn at Home2 Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we apologize that you did not have a good experience with us.Please let us know if there is anything we can do to mend the problem. We strive to make our customers happy with every guest that comes in.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Great customer service skills
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Kaitlyn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we hope you stay with us again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Check in staff Was not ready at check. Hallway had a smell like dirty or wet carpenter The night staff had great Customers service .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par shawn, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Home 2 for your stay, our apologies for not having your selected room ready upon your arrival. We value as a Hilton guest an appreciate you staying with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Carpet was nasty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Kaitlyn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we will address this issue with our housekeeping manager.We hope you stay with us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Overall good

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Two bedrooms in one room is not fun. Bathroom has some deferred maintenance. Breakfast was good but crazy. The design could be better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Kaitlyn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we hope you stay again soon.