Note fondée sur 383 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
90 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 mars 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2022 sur Hotels
Chambre correct, et très grande avec peu de mobilier.les draps et serviettes ne sont pas de très bonnes qualités.piscine agréable.globalement satisfait mais cher par rapport à la prestation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2022 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Merci pour votre évaluation, veuillez nous donner l'opportunité d'améliorer votre expérience lors de vos futures réservations.Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Daphne,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Chase, Thank you for your rating. We strive to ensure every guest has a positive experience, and your feedback is important to us. If there is anything we can do to improve, please feel free to let us know. Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Staff was RUDE, amenities listed on expedia state there is bus/rv parking, theres not. She talked to me like i was lacking comprehension on what fmy vehicle could and could not fit in. Then told me theres nothing she could do because i wouldnt even try. I was attempting, in very clear terms, to tell her, i would be unable to get out of the parking lot because i couldnt make a very sharp right turn, to which she replied, so your vehicle only goes straight
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Angela,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
I ended up leaving the property due to rooms not being clean. The sheets were dirty, burn marks everywhere, hallways and rooms not swept, the smell was terrible, I could go on! I was offered to see another room, but the room only had 1 bed when there are 3 people trying to be accommodated. After asking for a refund, the lady told me I had to go through the app. The app said no refund, so I needed up reaching out to Expedia. Expedia made several attempts to contact the hotel, and no one answered. Mind you, I’m in my car looking at the worker and she never bothered to answer the phone. My issue didn’t get resolved and I did not receive a refund yet. I do not recommend this place. It smells, doesn’t look like the pictures, and dirty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Hope, We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We regret the recent challenges you encountered while at our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are truly sorry for not meeting your expectations.We would like to get a better understanding of the concerns you have so that we can promptly address them. Please do not hesitate to contact us at your earliest convenience. Your feedback is of great value to us as we continuously work towards enhancing our offerings and providing the best possible customer experience.Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused. We sincerely hope to make amends and earn back your trust.Natalie #team6