Note fondée sur 952 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Montréal
Publié le 2 août 2019 sur Expedia
L'humidité n'est pas contrôlée ce qui implique que c'est difficile à climatiser et inconfortable. La propreté est négligée. Le personnel est courtois mais pas très efficace. La localisation est cependant, parfaite. À quelques minutes de marche du centre ville de Mobile!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2019 par Jc, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Moyen
Publié le 28 juill. 2019 sur HotelsNous avons passé une nuit. Cet hôtel est très bien situé. Par contre, le confort n’est pas terrible. On entendait les voitures de la route. Le linge de lit et les serviettes de bain étaient tachés.
La piscine est au milieu du parking!
Mais bon ce n’est pas facile de trouver une chambre pas trop chère à Mobile!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2019 par JC, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. Glad our hotel and rates worked for you. Hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business and feedback. Hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The only upside to this property was the amazing service of there front desk, and the amazing restaurants in the area. Half the rooms were actually falling apart, like the room next to ours that had some of the roof collapsed. The place smelled of mildew and had mold in the shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the survey. Your feedback is very important to us. All concerns will be addressed and directed to proper departments. Glad that our front desk staff gave a that quality service during your stay. Please think of us again on you next visto the Mobile Historic Downtown area.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
The door was difficult. Even though the keycard was programmed correctly, we had to kick the door to get it open. The bathroom door was disconnected from its bottom hinge with nails exposed. The shower drained extremely slowly so that you were standing in water while showering. There was a shoe print in the middle of the bedspread when we arrived.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to complete the survey. We appreciate your feedback and apologize that your stay was less than exceptional. All concern will be directed to the proper departments.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
This place is ghetto like out the movie sticky everywhere people sitting out their room getting high spend 30 more stay at holiday in across street
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Downtown Historic District. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for another opportunity to properly host you in the future.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you staying at Quality Inn. We look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
It was reasonable. Tv not too good not enough channels. Besides that I recommend this place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par gm, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Downtown Historic District. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for another opportunity to properly host you in the future.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you staying at Quality Inn. We look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par gm, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Downtown Historic District. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for another opportunity to properly host you in the future.