Note fondée sur 702 évaluations de clients

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3,0 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 oct. 2015 sur Hotels
2 sur 5
par andré de Toulouse

attendre la fin des travaux

Publié le 14 juill. 2015 sur Hotels
L'hôtel est en réfection mais pour l'instant il ne font que remplacer la moquette du RDC par du carrelage imitant le bois. Toutes les bains d soleil au bord de la piscine sont cassés. La TV est à écran cathodique; je n'ai pas eu d'Internet pendant 2 jours et le reste du temps c'était très lent avec des coupures fréquentes. Personnels pas concernés, petit déjeuner basique, parking gratuit
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Elizabeth,We value your stay and hope to welcome you back to exceed your expectations next time.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
First thing you see when pulling up is prostitutes and crackheads. Some staff are nice others are whatever. Elevator is in need of TLC. Stairwell is humid and smells like feet. Vending machines are empty and no breakfast. Now for the bad parts: • Trash cans only cleaned once in a week long stay • Bed sheets never cleaned/fixed • Shower has one setting, hot. • Only got new towels once in a week • 3 nights in a row keycard for room didn’t work and had to go to lobby desk several times to get it fixed • Floors were sticky • Air condition falling apart • Bed frame sounds like lightning striking when laying down • The most uncomfortable bed I’ve ever slept in • Dog across the hall barking • Hallways were dirty and hot/humid • Gross stains on the floor • Too much money for the quality Save yourself the hassle and go somewhere else
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kolbe,We appreciate your detailed feedback and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Your comments will be shared with our team for review and improvement. Thank you for bringing these issues to our attention as we strive to provide a comfortable stay for all our guests.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Eric,We're thrilled to hear you enjoyed your stay with us! Please don't hesitate to contact us directly if there's anything we can assist you with in the future. Hope to welcome you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Bueno
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Julissa,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. If you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to our management team directly. Thank you for choosing to stay with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Drew, We're sorry to hear that your stay fell short of expectations. Please don't hesitate to contact us directly to discuss any specific concerns you may have had. We value your feedback and hope to welcome you back for an improved experience in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cynthia,We are delighted to hear that you had a positive experience at our hotel. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay!
3 sur 5
par un voyageur

Stains on sheets and towels

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
I was allowed to check in early, which was nice, but the bed was lumpy, and the sheets and towels had stains. There are about 15 hotels within 200 yards of this hotel, so I would chose another.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Robert,We appreciate your feedback and are glad you enjoyed the early check-in. We apologize for the inconvenience you experienced with the bed and linens. Your comments are valuable for us to address areas needing improvement. We hope you will consider staying with us again in the future to provide a better experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
olia horrible.a orines
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello alfonso, We're sorry to hear about your experience. We advise reaching out to our management to address your concerns further. Thank you for your feedback.