Note fondée sur 348 évaluations de clients

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3,3 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Problèmes d'enregistrement

Publié le 20 nov. 2016 sur Hotels
Arrivée compliquée à cet hôtel: l'ordinateur de la réception ne fonctionnait pas et ma réservation ne pouvait donc pas être retrouvée. Carte de crédit pas acceptée, j'ai dû payer en espèces. Finalement, on m'a donné une chambre fumeur, avec des odeurs horribles de tabac froid. Environs dangereux. A éviter.
3 sur 5
par andré de Toulouse

Pas le meilleur hôtel de Tillmans Corner

Publié le 4 oct. 2015 sur Hotels
Dans le quartier de Tillmans Corner, l'hôtel a une piscine extérieure (à l'ombre dès 4H)et un grand parking. Malheureusement, les camions frigorifiques viennent se garer sur ce parking et leurs systèmes de climatisation tournent toute la nuit; j'ai déménagé vers le côté calme de l'hôtel car je n'ai pas dormi la 1ère nuit. La chambre sentait l'humidité et mon collègue a trouvé une punaise de lit dans sa chambre
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Our stay was not I hoped it would be. When we checked in the room we were given smelled bad and the bathroom was very dirty. I went to the office and told the agent on duty that the room was unacceptable and why. She offered us another room which we reluctantly accepted. It also had dirty floors, hole on the inside of the bathroom door and the inside of the front door was filthy. The ceiling in the room was nasty looking. I reported the dirty floors to the property floors and did send someone who cleaned the floors. Another issue was there were men who looked like immigrants hanging around the outside of the room we were originally assigned. The complimentary breakfast was okay. Would have been better if there had been some hot items available. I will not be staying there anytime in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Best hotel for Cheapest price

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
I enjoyed my stay. Definitely worth the low price, because the conditions were good and bed was comfortable. Would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Mike p, Gestion de l’hôtel
"Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you found our accommodations comfortable and that you enjoyed your stay. It's great to know you felt you received good value for the price. We look forward to welcoming you back in the future!"
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024
Cheap and comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Mike p, Gestion de l’hôtel
"Thank you for choosing to stay with us! We're glad you found your stay both affordable and comfortable. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to welcome you back to our Super 8 soon."
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Mike p, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review to us
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Mike p, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review to us. Apologies for inconvenience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
I enjoyed my stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par mike p, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your glowing review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Providing our guests with exceptional experiences is our top priority, and it's wonderful to know that our efforts resonated with you.We look forward to welcoming you back to Super 8 by Wyndham Mobile/Tillmans corner in the near future. If there's anything else we can do to make your next stay even more memorable, please don't hesitate to let us know.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Room appeared to only be cleaned in middle of room. Bathroom needed a good cleaning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par mike p, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the lapse in cleanliness you experienced during your stay. Please rest assured that this does not reflect our usual standards, and we are taking your comments seriously to ensure such issues are promptly addressed.Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we regret any inconvenience caused. We will be reviewing our housekeeping procedures to prevent recurrence.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience.