Note fondée sur 178 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Idéal pour une étape à Mobridge

Publié le 14 sept. 2022 sur Hotels
Personnel accueillant ! Chambre agréable, bonne literie.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024
Decent
3 sur 5
par un voyageur de SUSSEX

Publié le 29 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Your comments are important to us, and we will use them to improve our services. We hope you will consider staying with us again in the future for a better experience.
3 sur 5
par un voyageur de SUSSEX

Publié le 28 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Your comments are important to us, and we will use them to improve our services. We hope you will consider staying with us again in the future for a better experience.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Holes in walls and blankets. No breakfast. Carpets needs stretched are replaced.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Your comments are important to us, and we will use them to improve our services. We hope you will consider staying with us again in the future for a better experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
It was okay. Not the newest. Breakfast is not good toast and coffee
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Your comments are important to us, and we will use them to improve our services. We hope you will consider staying with us again in the future for a better experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Only negatives were stale smoke smell in room and hallway noises easily heard in rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Your comments are important to us, and we will use them to improve our services. We hope you will consider staying with us again in the future for a better experience.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024