Note fondée sur 591 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de France (24)

Hôtel facile et bien

Publié le 30 mai 2018 sur Hotels
Tres bon hôtel, avec bon petit déjeuner et propre. Facile d’acces depuis la 99. Très pratique pour affaires
5 sur 5
par un voyageur de Bakersfield

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Nice place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5/5 review, we appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Very clean, updated, comfortable beds. Staff were incredibly helpful and friendly!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for you 10/10 review, we appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5/5 review, your business is appreciated.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
I wish I would’ve know it was undergoing a remodel. Checked in at 5pm left at 9pm because the fumes were intolerable!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we apologize we did not meet your stay needs and hope we can show you this was an exception. We hope you give us another opportunity in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Very clean! Our room was ready early and we were able to check in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5/5 review, we appreciate you business and look forward to your future stay.
4 sur 5
par un voyageur

Front desk

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Front desk personnel have poor customer skills between them and guest suffers because of it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
We are sorry for this inconvenience, we would love additional feedback so we could provide coaching. Please send us an email with additional feedback so we can follow up. We hope we can make your next stay a 10/10 experience.
1 sur 5
par un voyageur

Bad room

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Room key was not working I have to make few trips to the front desk then they told me the room is not ready it’s was 5:45pm and the room had foot printed on the floor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
We apologize for this inconvenience during your stay, we will review this matter with our team. We hope to see you in the future and hope we can give you a 10/10 experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Hotel was under construction, front desk and eating area were full of dust.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5/5 review, we appreciate your business.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, please let us know how we can make your next visit a 5/5 stay.