Note fondée sur 953 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2023 sur Hotels
Il manque un rideau occultant à la fenêtre de la chambre sinon parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2023 par Elizabeth (AGM), Gestion de l’hôtel
We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us and Thank you for giving us a excellent rating and for recommending our hotel to other. I am sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2023 sur Expedia
Pas loin de San Francisco. Il y a un très bon restaurant Italien à côté.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Chrystele,Thank you for taking the time to review our hotel. We appreciate your feedback and the rating you have provided.We're glad to hear that our proximity to San Francisco and the presence of a good Italian restaurant next door added value to your stay. We strive to provide a convenient and enjoyable experience for our guests.We apologize if there were any aspects of your stay that did not meet your expectations. Your feedback is important to us, and we would greatly appreciate any specific suggestions or concerns you may have so that we can address them and improve our services.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an enhanced experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2020 sur Hotels
Major renovations
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2020 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable review.
4 sur 5
par un voyageur

Propre et agréable

Publié le 11 juin 2019 sur Hotels
Hotel en.cours de rénovation, pas du tout déranger par aucun bruit. Petit-déjeuner à s'adapter avec le pays ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2019 par Shakib A. , Gestion de l’hôtel
Dear Saliha, Thank you for your kind feedback. We are glad that your stay was pleasant.
4 sur 5
par un voyageur de Sainte Geneviève des bois

Publié le 30 avr. 2018 sur Expedia
J’ai mis des bonnes notes car je pense que l’hôtel est très bien. Pour notre part nous n’avons pas eu beaucoup de chance car lors de notre séjour l’hôtel était en rénovation donc mes notes sont subjectives mais je pense que l’hôtel est vraiment très bien surtout pour les prochains voyageurs qui pourront bénéficier de chambre totalement rénové ainsi que de la piscines totalement refaite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2018 par Meilleur, Stephanie Z., Gestion de l’hôtel
Cher Arnaud, Nous apprécions vos commentaires aimables, notre projet de rénovation fournira en effet une pièce entièrement modernisée avec une attention particulière à chacun des besoins d'amenitie de nos clients. Nous espérons que si dans le futur vos voyages vous ramènent à Modesto, vous reviendrez.
4 sur 5
par Valery

Publié le 9 août 2017 sur Hotels
L'hôtel semble en rénovations. C'est plus vieux comme chambre mais très propre. Lits confortables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2017
Dear Valery, Thank you for taking the time to provide us your feedback in regards to your recent stay. We look forward to serving any future accommodation needs.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Elizabeth H. (Assistant General Manager) , Gestion de l’hôtel
Dear Happy GuestWe are so happy to hear that you enjoyed your stay with us and Thank you for giving us a excellent rating and for recommending our hotel to other. I am sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Elizabeth H. (Assistant General Manager) , Gestion de l’hôtel
Dear Happy GuestWe are so happy to hear that you enjoyed your stay with us and Thank you for giving us a excellent rating and for recommending our hotel to other. I am sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Elizabeth H. (Assistant General Manager) , Gestion de l’hôtel
I am so sorry to hear that you’re most recent stay with us did not meet your expectations. Our primary goal is to provide all guests with an enjoyable experience and it is troubling to know that you faced such an unusual experience, especially with your reservation. We take this quite highly and your feedback will be shared with management so that appropriate steps can be taken. Thank you again for taking the time for sharing this experience and for your valuable business
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Elizabeth H. (Assistant General Manager) , Gestion de l’hôtel
I am so sorry to hear that you’re most recent stay with us did not meet your expectations. Our primary goal is to provide all guests with an enjoyable experience and it is troubling to know that you faced such an unusual experience, especially with your reservation. We take this quite highly and your feedback will be shared with management so that appropriate steps can be taken. Thank you again for taking the time for sharing this experience and for your valuable business