Note fondée sur 928 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2019 sur Hotels
Hôtel tout à fait correct dans un quartier calme et résidentiel ! Grande chambre avec grande salle de bain et du wifi !! Dommage que les clients soient si bruyants et irrespectueux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2019 par NICK.S, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 oct. 2016 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024
Worst place I’ve ever seen. Very unsafe. Didn’t even stay dirty. Smelly. Horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par AK, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience with us. Your feedback is very important to us. We strive to provide a superior guest experience, and I am sorry yours look like did not meet expectations. Rest assured appropriate measures are being taken to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024
Terrible,smells,stained bedding,unsafe checked in after seeing the room we left weren’t even able to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par AK, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience with us. Your feedback is very important to us. We strive to provide a superior guest experience, and I am sorry yours look like did not meet expectations. Rest assured appropriate measures are being taken to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par NICK, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you we appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you're traveling to our area again soon, don't hesitate to call us. Dear
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Blanca,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Timothy,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you I appreciate your positive feedback in our property. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! Looking forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par NICK, Gestion de l’hôtel
Dear Happy Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Na
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Maria,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6