Note fondée sur 928 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
équipements mal entretenus, senteur dans les corridors, propreté laissant à désirer. Manque d'entretien.
par un voyageur
Excellent
Publié le 25 sept. 2022 sur HotelsChambre vraiment très propre. Déjeuner excellent avec beaucoup de choix. Vraiment ravi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Stephanie,Merci
par un voyageur
Publié le 21 déc. 2024
Took 45 minutes for the desk clerk to show up
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you very much Cody. We look forward to having you stay with us again.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Overall the room was clean when i came in and the staff was very curteous!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jesus, Thank you for your feedback. We love hearing that our guests enjoyed their stay. See you soon again!
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
The shower didn't work and the breakfast was very limited
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Gary,We are deeply sorry for less than expected stay. We have fixed the shower and made some changes to our breakfast items as well. We hope to get another chance to win your heart.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
The property is dirty, filthy even. I checked in but ended up not staying after walking down the dark, dirty hallway to my dark dirty room. The only upside is the the manager made it right and refunded some of my stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Laura, As explained we are going through a full major renovation of the property and the common areas are heavily utilized right now. Hence, the mess. Hopefully you can give us another chance in near future after our renovations are completed.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Emma, We are deeply sorry that we missed the mark on your recent stay. We promise to do better moving forward.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Shabby appearance on inside, nice fresh paint job and landscaping on outside. Maybe it's being renovated?
Beds were comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Mary, Thank you for noticing our renovation efforts. Our hallways are a little shabby due to the work being done inside the rooms currently but we assure you all is well. We hope to see you with us soon.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Our room was being redone so something were not finished. Bed was good, not a good breakfast selection.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Sandy,Thank you for your feedback and noticing our renovation efforts. We have also rethought our breakfast items as well. We look forward to having you stay with us again soon!