Note fondée sur 64 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Good value for money
Publié le 11 mars 2019 sur HotelsWe stopped at this hotel late at night and the staff was very welcoming. They helped us with our luggage and made sure that our room was perfect. I recommend this hotel for a quick stop in Mombasa before heading to Diani Beach.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2019 par ., Gestion de l’hôtel
Thank you so much for you positive response we welcome you again in future
par Eric
Dégradation des prestations
Publié le 28 mars 2017 sur HotelsClimatisation en panne à l'arrivée ! Plus de 2 heures pour régler le problème !
Chambre trop lumineuse la nuit à cause du couloir restant allumé toute la nuit et de l'imposte qui laisse passer cette lumière. De plus les rideaux ne sont pas assez opaques.
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
There serious issue with tap bathroom water. Water is super salty and not sure why they thought it’s good idea to give guest this kind of water for bathing or any kind of personal hygiene
par un voyageur
Nice hotel
Publié le 21 juin 2024 sur HotelsThe breakfast could get better or the rest is perfect. Nice staff ppl :)
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Convenient for the beach, restaurant, transportation and clean rooms friendly environment safe and secure area
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2024 sur Expedia
Kahama Hotel is a clean facility. The staff is outstanding and will go out of their way to assist you. Mercy and Evelyn's hospitality made me feel at home.
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Not worth the money!
Publié le 14 août 2023 sur HotelsNice place. Second time there. It is not really a Beach Hotel. The we arrived there was only lukewarm water. The next day, only cold water.
par un voyageur
Publié le 28 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
Not the place I knew...
Publié le 15 avr. 2023 sur HotelsMost disappointed on my second stay here. Booked because last time (6 months ago) was a great place to stay plus excellent service and reataurant. Sadly, lacks atmosphere, menu totally scaled back, service when had, good, but invariably hard to get. Place definitely is needing attention as seems management are letting what attracted me to this place, erode fast. Doubt i shall return here again! Real shame!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Jambo Conor.Thank you very much for your review. We are very sorry you had a different experience than expected, and thank you for highlighting the key concerns that made your stay not good; these have been duly noted and being addressed.We also hope that you will change your mind and book with us again.Karibu Kahama, Karibu Nyumbani!