Note fondée sur 40 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de BORDEAUX
Publié le 14 janv. 2019 sur Expedia
J'ai beaucoup aimé, plage, cocotiers, soleil , plage à qqs mètres de l'hôtel, personnel agréable et disponible merci à la direction ainsi qu'à Victor pour son aide en Français impeccable à la réception, car mon Anglais était un peu limite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2019 par Nancy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay with us, we are hoping for your visit once more.
par un voyageur
Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
The staffs are very are very nice and professional.
par un voyageur
Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Breakfast and dinner buffet was very bad and tasteless, when I tried to bring food and drinks from outside as an alternative they told me they don’t allow. I should have stayed Serena or white sands.
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
The buffet was finished before the time was up. There was no water in the hotel for several hours. The AC wasn’t working in our rooms.
par un voyageur
Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Very good
par un voyageur
Publié le 30 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
Amazing place but a lot of property needs repair
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2023 par Dennis Mwangala, Front office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Keith,Greetings from Mombasa continental and thank you for your choice to stay with us and your time to review our services which will go a long way to improve us.We look forward to host you again in future
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2023 par Dennis Mwangala, Front office Manager, Gestion de l’hôtel
Greetings John and thank you for having chosen to stay with us.We really appreciate your business support and your time to review our services. This will go along way to help us get better. We look forward to host you again soon