Note fondée sur 207 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Maryann Woods - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time to rate our hotel. We greatly appreciate it!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Maryann Woods - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to rate our hotel! We greatly appreciate it.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
The room was clean however there were holes in the carpeting. The refrigerator in the room was so loud add the a/c, I put noise canceling headphones on.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sally,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We are glad you had a good stay, and we will be taking care of the issues you encountered in you room. We hope we get to see you again soon!Sincerely, Management.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Good
2 sur 5
par un voyageur

Name not holding up to standards

Publié le 1 juin 2024 sur Hotels
Rooms were not exceptionally clean. Notice of torn/worn chair. Floors/carpet, were not really clean, signs of debris visible. Staff was friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We sincerely apologize for not meeting your expectations during your recent stay with us. Guest satisfaction is very important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements. Please reach out to us if we can address your concerns further. Sincerely, Management.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Nice