Note fondée sur 212 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Candlestick

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Was alittle disappointed because there was only one trash can in the bedroom. Not enough towels in the bathroom. Could have asked for more towels but there shouldnt be a need to. Not enough outlets for computer and phone charging. Bed was comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Maryann Woods -General manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for the inconvenience of not towels, and outlets in your room. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for you and our guests in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Maryann Woods -General manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time to do the survey. We greatly appreciate.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Maryann Woods -General manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to do a review of the Candlewood Suites Monahans. We greatly appreciate it
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Maryann Woods -General manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to do a review of the Candlewood Suites Monahans. We greatly appreciate it
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
quiet, clean stay with incredible staff and conference rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Maryann Woods - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank so much for taking time to write a review about our hotel. We are pleased that you liked our hotel, comments like yours is what we strive for.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Maryann Woods - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time to rate our hotel. We greatly appreciate it!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Maryann Woods - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to rate our hotel! We greatly appreciate it.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
The room was clean however there were holes in the carpeting. The refrigerator in the room was so loud add the a/c, I put noise canceling headphones on.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sally,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We are glad you had a good stay, and we will be taking care of the issues you encountered in you room. We hope we get to see you again soon!Sincerely, Management.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Good