Note fondée sur 71 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
Really good place
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Staff, Gestion de l’hôtel
We hope you enjoyed your stay with us, and will stay with us on your next trip through Monahans.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
5 stars = makes customers kings and queens, or offers superior product(s); crushes competitors that offer similar service and product(s). 4 stars = provides something extra for customers, or offers better than average product(s). 3 stars = provides good service and good product(s). 2 stars = provides low quality customer service or product(s); needs to improve service or products. 1 star = fails in customer service or product(s); you suck; please go out of business. The business did what it is supposed to do.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your positive and honest feedback, and glad you enjoyed your stay with us. Next time you stay, we will make sure go out of our way to earn more stars from you Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Hotels
Great place for an overnight stay. Very clean and owner very helpful about describing surrounding area to take care of any needs one might have.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your positive feedback, and glad you enjoyed your stay with us. Thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your positive feedback, and glad you enjoyed your stay with us. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Great Experience

Publié le 23 oct. 2023 sur Hotels
Ive stayed many times and always enjoy my stay. Never any issues.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your positive feedback, and glad you enjoyed your stay with us. Thank you.