Note fondée sur 792 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2024
nice place, good breakfast, very friendly staff
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Good for last-minute bookings. However there is no elevator, so if youre booking with kids I suggest asking for first floor. The room had a mildew smell, stains/uncleaned mess on curtains, walls, beds, etc. Not enough to warrant moving hotels, but I wouldn't book again. Friendly staff, wifi worked well.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
I had a great stay, and the staff and management were great. The property is well kept. Great job to the staff!
5 sur 5
par un voyageur de Willingboro

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
The Breakfast is a bit strange in how they do this, but it’s still a great place…
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
It was an overall great experience, and I would definitely be staying here again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
good
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels