Note fondée sur 440 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Yannick

Publié le 17 août 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2019 par QUALITY INN, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Very run down room. The bathroom didnt even have a door handle.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Pool being maintenance.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
I left early
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
I picked this place especially for the pool the pool was out of service the whole time with boards covering it. The furniture was out dated and dirty. The hallways were not well light. Breakfast had no fresh fruit or meat only a microwaveable breakfast sandwich cup yougurt granola bars waffles bagels and muffins the staff was friendly
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
It was nice
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels