Note fondée sur 24 évaluations de clients

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4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 20 août 2023 sur Hotels
Nous avons été agréablement surpris par l’hôtel . Bien qu’arrivés tardivement nous avons réveillé le gérant qui nous a gentiment accueillis. Chambre très propre et impeccable
5 sur 5
par un voyageur

Excellente étape !

Publié le 2 avr. 2022 sur Hotels
Confortable, bien situé dans un charmant village. Parking tout près. Accueil très chaleureux, conseils de promenades et de visites. Français parlé. Produits du terroir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2022 par Cesar L., Gestion de l’hôtel
Merci Beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes hereuex que vous appreciez notre cuisine locale
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Cesar L. , Gestion de l’hôtel
Gracias María por valorar, su experiencia en Hotel Posada Guadalupe
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Limpio, confortable, personal muy agradable y muy amigable con las mascotas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Cesar L. , Gestion de l’hôtel
Silvia, gracias por valorar su experiencia en Hotel Posada Guadalupe y por sus amables comentarios Un saludo
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mai 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
The room was freezing, there was no phone in the room to contact reception and the night receptionist did not know a word of English. The only restaurant in the hotel, which was also the only restaurant in that area, started serving at 8:00 p.m. and served only two soups and three rustic dishes, none of which could be eaten. It didn't even have a menu to choose from, and it was immediately filled with drunken men. It was like a nightmare for a family with children.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Cesar L. , Gestion de l’hôtel
Dear client: Obviously you have not felt cared for as you expected and I am sorry, although I believe that your criticism is not fair, it is out of place and I must explain why.You are right that the room was cold because the weather is very changeable in spring and the programmed heating time was insufficient.Our hotel is in a town of 300 inhabitants in Rural Spain and has two stars.We are not required to have a telephone in the rooms to communicate with reception but instead you were able to call at 1.16 in the morning and speak to me in English which I understood enough to detect the problem and turn on the direct heating and it would not do cold because his own daughter came down to breakfast in summer clothes in a tank top at the expense of sustainability...I'm sorry that you didn't like our rustic dishes or our schedules, in Spain it is difficult to have dinner before 9 except in eminently tourist areas, on a Tuesday and in a small town don't expect to have fast food restaurants and a lot to choose from.I think the drunks' comment is totally out of place and does not correspond to reality. I understand that if your option is to travel in a bubble and isolated from reality, you were in the wrong place, although highly valued by the majority of clients.Sincerely:Cesar L
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
El personal ha sido amabilísimo, la comida buenísima . Muy limpio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Cesar L. , Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por sus amables comentarios Un saludo Cesar L.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Cesar L. , Gestion de l’hôtel
Muchas gracias Laura por el detalle de puntuar su experienciaUn saludo Cesar L.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Cesar L. , Gestion de l’hôtel
Señor Jordi Baucells Martín: Por recomendación de hoteles.com respondo a su baja puntuacion sobre su experiencia en nuestro establecimiento. Mas bien la explico: Usted llamó para atrasar la entrada de su reserva de dos días explicando que se había equivocado de fecha y asi lo hice. Llegaron, pasaron una noche y por la mañana dijo que se iban y que le cobrara una noche. Le dije que no podía ser puesto que usted había reservado dos noches a través de una intermediaria que me iba a cobrar una comisión por el total de dos noches. Acordamos que le cobraba una noche más la comisión de la segunda y es lo que hice. Sr Baucells usted eligió el canal de reserva, usted se equivocó de fecha, solo usted decidió adelantar su salida sin mediar queja ni explicación y usted decide quejarse ¿de mi?...Atentamente: Cesar L.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mai 2023 sur Hotels