Note fondée sur 569 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Le calme après le brouhaha de NY City
Publié le 3 déc. 2021 sur HotelsNous sommes arrivé en fin de journée et avons pu admirer un magnifique coucher de soleil sur l'océan. La vue de notre chambre était superbe. La chambre très confortable avec tout ce qu'il faut pour être bien. Accès direct à l'océan en descendant quelques marches. Par contre le personnel n'est pas très friendly, un peu froid. C'est dommage, car le lieu est juste incroyable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2021 par Kyle Tulley, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour vos commentaires et nous sommes ravis que vous ayez apprécié le complexe et ses vues ! Nous sommes désolés d'entendre les commentaires sur le personnel car ce n'est pas typique de notre équipe! Nous vous remercions de nous le faire savoir afin que nous puissions nous assurer qu'ils ajustent leur comportement à l'avenir, et nous espérons vous revoir bientôt !
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 nov. 2024
Beautiful views. Great staff and amenities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear Ranvir,Thank you for taking the time to share your recent experience. I am pleased to hear that you enjoyed your visit, including the views and our colleagues. I will ensure that your kind words are shared with the team.I hope to welcome you back to Gurney's Montauk in the near future, and our team remains available to assist upon your return!Best Regards,Kyung LeeGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Great Place Big $
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear Brad,I am happy to read that you enjoyed your recent visit to Gurneys! Thank you for taking the time to share your experience.I do hope to welcome you back in the near future, and our team remains available to assist you.Kindest Regards,Kyung LeeGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
October 2nd 2024 safe and quiet thru the week 187 resort fee extra to charge on expeedia
Lots of stairs
Bike to montauk pretty reasonable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear ROBIN,Thank you so much for staying with us, and I am so happy to hear that your visit was enjoyable. I do hope to welcome you back to Gurney's Montauk in the near future and our team remains available to assist you.Kindest Regards,Kyung LeeGeneral Manager
par un voyageur de New York
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear Dan,Thank you for sharing your recent experience, and I am so glad to hear that you had an enjoyable visit.Our team remains available to assist you upon your return!Kindest Regards,Kyung LeeGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Beautiful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear Charlene,I am so happy to read that you were pleased with your recent visit to Gurney's Montauk. Thank you for sharing your feedback!I hope to welcome you back in the near future and our team remains available to assist you upon your return.Kindest Regards,Kyung LeeGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
I was very disappointed. Not sure if it was because of the end of the season. We had a dirty robe that had makeup on it in the bathroom and a dirty towel that was folded back up and stuck in with the clean towels. Knew it was dirty by the sour smell compared to the other ones.
It was extremely noisy and we weren’t warned about the noise that night. We know Montauk has a noise ordnance and this exceeded it. Very disappointing for the cost.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear marcee,Thank you very much for taking the time to share feedback from your recent visit, but I am truly sorry for the disappointing experience you had. Please accept my most sincere apologies for the challenges you faced in your guestroom and with the noise on property. Your comments allow us an opportunity to address these lapses and I will work to ensure that they are corrected.I would very much like to welcome you back to Gurney's Montauk in the near future to make up for this recent stay. When you are ready to return, our team remains available to assist you.Kindest Regards,Kyung LeeGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear Mark,I am delighted to hear that you enjoyed your recent visit to Gurney's Montauk! I sincerely hope to welcome you back in the near future, and our team remains available to assist you.Kindest Regards,Kyung LeeGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear matthew,I am so happy to read that your recent visit was enjoyable!I sincerely hope to welcome you back to Gurney's Montauk in the near future, and our team remains available to assist you.Kindest Regards,Kyung LeeGeneral Manager