Note fondée sur 560 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Le calme après le brouhaha de NY City

Publié le 3 déc. 2021 sur Hotels
Nous sommes arrivé en fin de journée et avons pu admirer un magnifique coucher de soleil sur l'océan. La vue de notre chambre était superbe. La chambre très confortable avec tout ce qu'il faut pour être bien. Accès direct à l'océan en descendant quelques marches. Par contre le personnel n'est pas très friendly, un peu froid. C'est dommage, car le lieu est juste incroyable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2021 par Kyle Tulley, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour vos commentaires et nous sommes ravis que vous ayez apprécié le complexe et ses vues ! Nous sommes désolés d'entendre les commentaires sur le personnel car ce n'est pas typique de notre équipe! Nous vous remercions de nous le faire savoir afin que nous puissions nous assurer qu'ils ajustent leur comportement à l'avenir, et nous espérons vous revoir bientôt !
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear Danh,I am pleased to see that you enjoyed your recent visit with us!I sincerely hope to welcome you back to Gurney's Montauk in the future, and our team remains at your disposal should we be of any assistance.Kind Regards,Kyung LeeGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear Olha,Thank you very much for choosing to stay with us, and I am pleased to see that you enjoyed your visit!I very much look forward to welcoming you back to Gurney's Montauk in the near future.Warmest Regards,Kyung LeeGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Poor customer service

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Room that we got was not even close to the online description. You have to drive to the main building, beach and restaurants or take multiple stairs and slopes( nightmare with kids). They said there is a car service but it stopped operating the next day we arrived. It is a very nice upscale resort but service is not keeping up accordingly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear Ekaterina,I thank you for sharing your comments from your recent visit. However, I am disappointed to read that your experience did not live up to your expectations. Your feedback allows us to improve our guest experience so thank you for taking the time to provide. I do hope to welcome you back to Gurney's soon.Regards,Kyung LeeGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de Farmington

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear Panagiotis,I am so happy to read that you enjoyed your recent visit with us.We do hope to welcome you back to Gurney's in the near future!Regards,Kyung LeeGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Bath house was a game changer that had a sauna and cold plunge
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear Matthew ,Thank you very much for visiting our Spa, and I was happy to read that you enjoyed the Sauna and Cold Plunge.We do hope that you'll join us in the future and our team is always available for assistance when you return.Kind Regards,Kyung LeeGeneral ManagerGurney's Montauk
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Katie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful rating! We're so glad you loved your stay and can't wait to host you again in Montauk.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear Kate,Thank you for sharing feedback from your recent visit with us! I am so happy to hear that you enjoyed your stay.I hope to welcome you back to Gurney's in the near future.Regards,Kyung LeeGeneral Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Kyung Lee, Gestion de l’hôtel
Dear Sarah,I am so sorry to hear that your recent visit was not enjoyable and would like to learn more about our areas of opportunity. Please feel free to contact me at your convenience.Regards,Kyung LeeGeneral Manager