Note fondée sur 927 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2023 sur Expedia
Bon hôtel Dommage que le lit ado soit un canapé qu il faut déplier Bon petit déjeuné
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Justin Conner, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to rate your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Justin Conner, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for rating your stay!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Justin Conner, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for rating your stay! We'll work on improving everywhere we can.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2023 sur Expedia
Bien dans l’ensemble. Manque de place et de choix au déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2023 par Justin Conner, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for reviewing your stay!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
They should consider having recycling and composting options at breakfast. There is a lot of waste.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2023 par Justin Conner, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great suggestion! One of goals for the remainder of 2023 is to work on our green initiatives and this is something we have actually overlooked. We hope you enjoyed your stay and you visit us again one day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2020 par Miguel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2019 sur Expedia
Hotel moyen. Pas mal pour une nuit d'arrêt. Sinon, rien de particulier.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2019 par Miguel, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2019 sur Expedia
L endroit est correct et propre. Grande chambre. Parking disponible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Phil, Gestion de l’hôtel
We would like to personally thank you for staying with us at the Best Western De Anza Inn. We place a strong emphasis on customer service and your honest feedback is greatly appreciated. Once again our staff at the Best Western De Anza would like to say thank you and we hope to see you again! - Phillip
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par Phillip, Gestion de l’hôtel
We would like to personally thank you for staying with us at the Best Western De Anza Inn. We place a strong emphasis on customer service and your honest feedback is greatly appreciated. Once again our staff at the Best Western De Anza would like to say thank you and we hope to see you again! - Phillip