Note fondée sur 288 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur de MONTREAL
Publié le 7 août 2019 sur Expedia
En plein centre de la ville près de tout, personnel attentif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.
Thank you for leaving your opinion. For us it is exciting to know that with our effort and dedication we were able to make your state to your liking. We promise to continue working with all the love and dedication to make each of our guests feel the best experience.
Best regards
General Manager
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Allow family to visit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par GHL Hotel Montería, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for sharing your important rating. Regarding your comment, we will review it, since if we allow visits to our guests, we apologize if we cause inconvenience in this regard. We hope to continue to be your accommodation option in the city of Monteria. CordiallyStephen GuerreroGeneral Manager, GHL Hotel Monteria.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Excelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par GHL Hotel Montería, Gestion de l’hôtel
Estimada huésped, reciba un saludo de nuestra parte, de ante mano agradecemos el permitirnos conocer su experiencia con nosotros por medio de su calificación y esperamos de nuevo su visita. Esteban GuerreroGerente General GHL Hotel Montería.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Excelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par GHL Hotel Montería, Gestion de l’hôtel
Saludo apreciado huésped, muchas gracias por brindarnos su importante calificación, es para nosotros satisfactorio saber que tuvo una excelente estadía. Lo esperamos de nuevo en su próxima visita a la ciudad de Montería. Esteban GuerreroGerente General GHL Montería.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
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Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par GHL Hotel Montería, Gestion de l’hôtel
Respetado, huésped, reciba un especial saludo desde Montería, muchas gracias por brindarnos su calificación, en GHL Hotel Montería nos comprometemos a seguir trabajando para brindar un excelente servicio. SaludoEsteban GuerreroGerente General GHL Hotel Montería
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par GHL Hotel Montería, Gestion de l’hôtel
Estimada huésped, muchas gracias por su importante calificación y por haberse tomado su valioso tiempo para compartir su experiencia con nosotros. Nos llena de satisfacción saber que cumplimos con su expectativa. Seguiremos trabajando para continuar creando experiencias memorables a nuestros huéspedes y clientes. Saludo Esteban GuerreroGerente General GHL Hotel Montería.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par GHL Hotel Montería, Gestion de l’hôtel
Respetado señor Marco, reciba un saludo, muchas gracias por brindarnos su importante calificación, esperamos poder recibirle de nuevo. Esteban GuerreroGerente General GHL Hotel Montería
par un voyageur de Medellin
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Excelente servicio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par GHL Hotel Montería, Gestion de l’hôtel
Saludo señor Nicolás, muchas gracias por brindarnos su valiosa calificación, esperamos que nos siga visitando y así poder seguir brindándole un servicio, nuestros estándares de calidad. Esteban GuerreroGerente General GHL Hotel Montería.
par un voyageur
Bliv væk - Colombias værste hotel
Publié le 28 juill. 2024 sur HotelsHelt frem til kl 3 om natten blev der spillet musik så højt, at det føltes som et bo inde på et diskotek. Jeg klagede over larmen og fik at vide den ville stoppe kl 12, hvilket var løgn. Vi fik ikke tilbudt et andet værelse. Desuden var Air condition i stykker og alt på vores værelse sejlede i vand.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel GHL Montería, Gestion de l’hôtel
Kære hr. René Kappelgard, modtag hilsner fra os. Vi undskylder på forhånd for ulejligheden forårsaget af dit seneste ophold. Til din orientering har vi sendt dig et formelt svar på din e-mail. Vi håber at få den næste mulighed for at byde dig velkommen og dermed kunne leve op til dine forventninger.Stephen GuerreroGeneral Manager GHL Hotel Montería.
par un voyageur de Victoria
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
This is a superior hotel for sure. This hotel goes the extra mile when it comes to service. When I first entered the hotel coming from the airport, I found refreshing cold water with different flavours waiting for me. The check in was delayed little bit as they were trying to find my reservation. The whole hotel is decorated to reflect the culture of Colombia … I was assigned a room on the “Diversidad” floor. When you enter the elevator, a very nice smell greets you. Every happy helper smiles and greets you. Buffet was diversified and tasty … as always my favorite part of the breakfast buffet is sliced fresh fruits for my fruit salad. I loved the color and shape of plates and coffee cups …continuation of this magical experience. The room was just awesome … comfy beds/pillows, mini bar (expensive like other hotels, I suggest not using it and buying your water, juice and snacks from Exito in the adjacent Mall), mini fridge, safe , coffee/tea making machine. My room had window overseeing the Mall … very cool. The hotel has a door that leads to the Alamedas Shopping Mall … the Mall has everything that you need: Gym, Cafe , Ice Cream, Food, Exito , money exchange , …. Special recognition for happy helper Omar as he was super kind and helpful to me… and he knew little English. Though, happy helper Angel is the only one who speaks English very well .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Hotel GHL Montería, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Receive greetings from the GHL Monteria Hotel. First, thank you for allowing us to be part of your important journey. It is satisfying for us to know that we meet your expectations, and this leads us to continue working as a team taking into account our Organizational Culture as a fundamental basis which directs us to the satisfaction of our guests and clients. Thank you very much for sharing your experience and providing us with your rating. We hope to welcome you again in the next opportunity. Stephen GuerreroGeneral Manager GHL Hotel Monteria.