Note fondée sur 395 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Hampton 2024

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Tha staff was very friendly! Breakfast was awesome and I appreciate you having sugar free options!! Would definitely stay again!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Team Hampton , Gestion de l’hôtel
Thank you so much and we look forward to it!
1 sur 5
par un voyageur

Der schlechteste Hampton den wir jemals

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Absolut runtergekommen und entspricht in keinster Weise andere Hemptons der Pool war verdreckt und milchig und es wurde kein Hinweis gegeben dass der Pool nicht begehbar ist ebenso sind die Zimmer heruntergekommen. Der Nachtisch war so verklebt dass man Angst hatte dass seine Sachen dort nicht mehr herunternehmbar war. Ist das Zimmer auch sehr schlecht die Managerin hatte Beschwerden einfach ignoriert und wollte sich herausreden.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Team Hampton , Gestion de l’hôtel
We are sorry that you did not enjoy staying. We made multiple offers to allow you to cancel and rebook another location as we are undergoing a full renovation in an effort to make our hotel a great place for all guests. The renovation is posted on our website and throughout the hotel including at check in. Again, we are sorry that you did not enjoy your stay.
1 sur 5
par un voyageur

Not staying here again

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
The hotel looked nice when you walked through the front door, but the room wasn't. Bathroom floor tile was really busted up and the wallpaper was in poor condition. The wall in the room was cracked and just looked poor. Not sure why they waited so long to renovate. Pulled the sheets back on the bed and there were several hairs, like the sheets were not changed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Team Hope Hull, Gestion de l’hôtel
Mr. AnthonyI thank you for the feedback as I use it to improve our short comings. We strive very hard to make each stay a memorable experience. I sincerely apologize for dropping the ball. The hotel is under full renovation, and we look forward to the opportunity to have you back and make it a great stay! Again, I apologize for any inconvenience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Clean and comfy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Team Hope Hull, Gestion de l’hôtel
Thomas,We appreciate the review so much!Please tell everyone about us!Maybe you will come back, and the renovation will be complete!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Team Hope Hull, Gestion de l’hôtel
Thank you so much! We hope you will come back again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Wanda and Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much!We hope to see you soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
N/A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Wanda and Team, Gestion de l’hôtel
Please come back soon and afford us the opportunity to earn a five-star review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Wanda and Team, Gestion de l’hôtel
Thank you, Eddie!See you soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Wanda and Team, Gestion de l’hôtel
Susan thank you so much!We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Everything was good but the a/c leaked in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Wanda and Team, Gestion de l’hôtel
Richard,We have corrected that ac unit so come back soon!