Note fondée sur 476 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2019 par Linda, Gestion de l’hôtel
We appreciate you for taking time to write a review about your stay with us. Thank you for choosing Motel 6 Montgomery Airport for your hotel needs in Montgomery.
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2024
I’ve stayed here a few times in the last week or so. The only issue I had this last time the refrigerator didn’t work other than that everything was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 27 nov. 2024
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2024
The check in was the worst the lady was rude she made a mistake and got upset wirb me the room was a smoking room but the towels were nasty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Okushia, Thank you for sharing your feedback with us. We strive to provide excellent service to all our guests, and we apologize if we fell short of your expectations. We will use your comments to help us improve our guest experience. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jazmin, Thank you for the awesome rating! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jason, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Didn’t like the pet smell
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Robert,We apologize for any inconvenience this may have caused. We sincerely hope to make amends and earn back your trust. Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Scott, Thank you for the awesome rating! Natalie #Team6