Note fondée sur 459 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lionel,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Just a 1 nught stay hotel. Close enough to the LLWS. Dont stay long term
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jimmy,Your feedback means a lot to us, and we eagerly anticipate your next visit. If there is anything we can do to make your next experience even more enjoyable, please do not hesitate to let us know.Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
This was terrible, inflated prices due to event in the area, halls and room were filthy and reeked of cigarette smoke, hotel is right next to interstate and very loud vehicle noise prevented sleep, ice maker was non-functional, then the batter in the rooms smoke detector started chirping. My head was pounding and throat burning, I check out after only one night and ate the cost, better to sleep on my daughters couch.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Eric,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Negative…only one bath towel for two of us and towels were paper thin!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Carlos,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

If you are just here to sleep, I guess it is ok

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Room smelled. Not sure if it was old smoke or what it was. 1 bar of soap, had to use for sink and shower. No shampoo. Air conditioner was off when we got in the room so it was like 85 degrees. Had coffee in the lobby but the coffee cups stuck together so I thought it best not to try the coffee.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ryan,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Pamela,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. It means a lot to us, and we truly hope that you had a great experience with us. If there are any areas where we can make improvements or if you have specific feedback you would like to share, please do not hesitate to contact us. We are looking forward to the opportunity to serve you again in the future!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
La atención del recepcionista fue muy buena pero las condiciones en mi habitación no fueron las mejores
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Gracias por tus comentarios. Lamentamos que su experiencia no haya estado a la altura de sus expectativas. Su satisfacción es importante para nosotros y nos encantaría saber más sobre su estadía para asegurarnos de que podamos mejorar. No dude en ponerse en contacto con nosotros si tiene más comentarios o inquietudes.