Note fondée sur 16 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Pour ma part il faisait très froid dans la chambre. Le thermostat ne fonctionnait pas. Par contre la couverture était assez chaude ;)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Merci pour cette information :)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2023 sur Expedia
Range chaussure brisé, mais sinon c'était correct. Pas vraiment eu le temps d'aller voir la cuisine alors je sais pas à quoi ça ressemble...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2023 par Andy, Gestion de l’hôtel
Bonjour zacheria on a vérifier si il était brisé mais tout fonctionner bien. Aussi si vous avait nous communiquer sur le situation on heureusement aurait aller vous expliquer comment utiliser le chaufferette bien.
3 sur 5
par un voyageur

Fine but come prepared

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Adequate cleanliness and provisions. Nothing too fancy but no problems. Main issues are not enough outlets, lack of AC, and the gaps in the shower walls causing water to leak on floor. Bedding is comfortable and neighborhood is quiet. Kitchen comes in handy. Opening the door to leave can be annoying because there is a pinchpoint where the lock is (I scraped myself exiting the hotel once). Just a heads up: nearest metro stop is a 17 min walk!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Alejandra, Gestion de l’hôtel
We do have AC and Heat. We also have additional fan and portable heater! I am not sure about the pinpoint you are speaking of which room did you stay in? we will investigate. The walk is 12 minutes on maps and i personally have walked it in that time. It may take longer if you take your time.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The communication with the host has been fast and nice; we had a problem and he moved to solve the issue as quickly as possible, finding a compromise to make us happy. We appreciated that a lot! Furthermore, there is a washing machine tumble dryer available for the guests, very useful. To improve: cleanliness of common spaces and room and add a hair dryer in every room would be ideal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Andrew , Gestion de l’hôtel
Thank you for coming by Martina. We tried to keep the common areas as clean as possible however, because of the traffic it’s difficult to have it 100% at every moment. But we do clean it daily. As far as the hairdryer we do have however, only one because it can cause electricity problems, unfortunately But thank you for coming by and safe travels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
The pictures are misleading. There's no signal to identify the hotel. It's a very small discreet door near a hair saloon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Hi Jean, you never stayed at our place.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
No forks, little bit cold but you can use heater.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
We have made sure to update our fork inventory!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Thanks for coming by Nathan :)
1 sur 5
par un voyageur

Bad codition

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
Smell weed at night and no customers service at all , And there is no parking free , the stair are horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Hi we are sad to see this. We do have free parking at our place. We apologize for were smell we have a strict no smoking policy and we follow this extremely and make sure to end this immediately if it is the case. With that said it is difficult to control some guests but do know we did contact that guests to stop.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Good Clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Glad to hear :)
4 sur 5
par un voyageur de Bronx

Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
This place was nice and very quiet. It had free access to laundry and easy access to transit and had a kitchen for use. My only complaint was the room and building was extremely cold without independent heat control for my room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Thanks for coming by! We do have central heating plus we do have independent heater inside every room with remote control I believe maybe you didn’t notice.