Note fondée sur 32 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
Bien, mais bruyant et propreté à améliorer salle de bain
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Good place to take a break
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2023 par Francois, Gestion de l’hôtel
Regards
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Hotels
Robert l'hôte est sympathique, même si absent le matin au petit déjeuner. Une odeur de cigarette plane malheureusement dans le logement. La propreté laisse à désirer. Trouvé une chaussette sale sous le lit.... depuis quand ? Cheveux dans la baignoire.... nous avions une chambre avec salle de bain privative mais séparée dans la chambre. La climatisation à le mérite d'exister même si l'installation est un peu spartiate. Proche des transports en commun pour rejoindre le centre en 30min environ.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par François, Gestion de l’hôtel
Nous vous prions de réserver un hôtel la prochaine fois, et non un gîte. Pour la chaussette, il n'y a que vous qui savez vraiment.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2023 par François, Gestion de l’hôtel
Thank you!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2023 par Francois, Gestion de l’hôtel
Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2022 par François , Gestion de l’hôtel
Thanks!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par François, Gestion de l’hôtel
Details, please?
1 sur 5
par un voyageur

Maison Montplaisir, was misrepresented on website

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Firstly, the rooms are not a reflection of the photographs displayed, and we were placed in a room that did not have direct access to a bathroom, but an outside bathroom; having expressed our reservations on the use of the said bathroom by other individuals our room was switched to another room, that clearly was not ready for accommodation, as it was never cleaned. Secondly, the bed linens, sofa bed coverings were extremely filthy, the ‘hand’ soap in the dirty and uncleaned bathroom had no substance and was basically water to wash our hands. The neighborhood [property location]is overrun by vagrants, drug addicts who loiter on the front porch and within 2 feet of the property, quite an unsafe environment for a Bed and Breakfast facility, especially to unsuspecting guests from another country. We felt unsafe due to the airconditioned unit in the room, which exposed us to the vagrants and drug addicts roaming the front the premises and the streets as the window was open to facilitate the ‘portable’ air condition unit. I am extremely disappointed that I did not get what I paid for and to further exacerbate the issue, parking was advertised as an amenity, and it was on that basis that this booking was predicated, which was a total farce, as I was advised by the Manager Robert to park up the road. Our car vandalised, as the back rear glass of my car was destroyed. We had to return ASAP to the US as we could not drive a car that was now unsafe and unsecured. Terrifying ordeal!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Francois, Gestion de l’hôtel
Hello, first, we apoligize for the vagrancy, as the Trudeau government has made their activities legal. The neighbourhood is in the process of having them expulsed. Second, we maintain high standards of cleanliness, and most of our review reflect that. Third, violence on parked cars in this area are unheard of. We are as surprised as you are, if those are the facts.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
The staff here is nice and welcoming, two other families were there in this bed and breakfast and it was still a nice little visit. Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Francois, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!