Note fondée sur 535 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par management, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again.!
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2019 sur Hotels
par Marvin
Ravi
Publié le 21 juill. 2017 sur HotelsChambres bien entretenues, bon petit déjeuner avec possibilité de se faire des gaufres, pas de point négatif à signaler
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2017
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2024
Attendant never at the front desk. I always have to call to get them down from their residence to chech in. They advertise breakfast but do not have it. I only stay here for convenience for my work, otherwise i would not stay here at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2024 par management, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
It was advertised with a kitchen that was broken down, no lighting, and appliances not in good repair, and there were no dishes or cooking utinsels. I had enough with me to prepare meals but it was difficult.
The room was so crowded we could hardly move. Carpet needs to be replaced.
par un voyageur
Cheap for good reason
Publié le 1 oct. 2024 sur HotelsCheap for good reason. Old, grounds dirty, smoke funneled up towards room, sparse area for dog full of nettles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par management, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - all we say you lied everything.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Rooms need updates
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par management, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! we will try to improve our service. hope to see you again.!
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par management, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! hope to see you again.!
par un voyageur de Casper
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Old building has had some recent upgrades.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par management, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.