Note fondée sur 124 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Old fashined but not bad
Publié le 13 mai 2023 sur HotelsNot sure you can get much better at Montrose.
Obviously need refreshment but in other hand offer you an old-fashioned charm.
Room are big enough, quiet, clean but with old furniture and bathtub if you like it.
Parking reserved for the customer at 30m.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2023 par t, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Enjoyable stay in comfortable room 16. It is situated on 2nd floor above laundry..so nice and warm...windows open for ventilation
Staff were courteous and helpful...breakfast was superb...Thanks to all staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par t , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par t , Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Wonderful staff at a very friendly and well presented hotel.
I would highly recommend this delightful hotel. Amazing meals available in the lounge bar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par t , Gestion de l’hôtel
Thank you, we hjope you enjoy the rest of your trip.
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par t , Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par t , Gestion de l’hôtel
Thank you.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par t , Gestion de l’hôtel
thank you.
par un voyageur
Montrose stay
Publié le 13 août 2024 sur HotelsOvernight stay on business trip,
Old style hotel with the quirks that come with it, Food great , but service poor and slow, young lad on breakfast can only assume in training, not aware of customers , could retain requests, 4 times had to ask for coffee, sat 20 mins before I had to approach him for service etc etc
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par t, Gestion de l’hôtel
We apologise that the breakfast service was not as it should have been, we have a dedicated breakfast server but as she was on holiday the other staff do have to cover the shifts, although this is not an excuse for poor service, all staff are aware of the expectations of the management regarding this and further training will be given.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par t, Gestion de l’hôtel
thank you
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par t, Gestion de l’hôtel
thank you