Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Décevant

Publié le 12 sept. 2019 sur Hotels
La chambre était très bruyante: écoulements de tuyauterie qui étaient très perceptibles notamment la nuit. Le rideau de douche (accroches) était déchiré. La chambre donnait sur un local poubelle. L’accueil n’a pas été très cordial et le service du petit déjeuner n'était pas très efficace. Bref, un séjour assez décevant pour un HiExoress.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2018 sur Hotels
Très bon petit déjeuner, très bon lit
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2024
Strange entrance to parking lot. Hard to navigate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Tex, It is always a pleasure to see that our guests enjoyed their stay with us. Thank you for taking a moment to review your experience and offer suggestions for improvement. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon. Best, Marcie Giles, GM
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
A lot of escorts with constant traffic
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Dustan, I am sorry to see that our property did not provide you with a good stay. We always want to leave a positive impression and it appears we fell short. We hope to redeem ourselves to you on a future visit and are at your service should you wish to discuss how we could do better next time. Sincerely, Marcie Giles, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Todo bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Lourdes, It's outstanding you had such a wonderful experience. We care about the satisfaction of our guests and can't wait to see you again soon! Best, Marcie Giles, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Go to national park
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are happy to hear from you and value your kind review. It is encouraging to know that your stay was enjoyable; we work hard to provide a pleasant experience. Your comments are welcomed, and we appreciate being a part of your trip! Best, Marcie Giles, GM
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear fanjiu, What a great star rating! We are thrilled anytime a guest reports that nothing about their stay could have been better. We appreciate your business and the fact you took the time to share this. Please come again soon. Best, Marcie Giles, GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Johanne, We strive to provide a pleasant stay, so I am thrilled that you recognized our efforts. Thank you for your business and your recommendation. We appreciate both more than you know. Best, Marcie Giles, GM
4 sur 5
par un voyageur de wetumpka

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Room was very clean and staff was very nice and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Deborah, Thank you for your patronage. We are so happy to know you enjoyed your stay. Please visit again soon. Best, Marcie Giles, GM