Note fondée sur 8 évaluations de clients

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2,4 sur 5
2,7 Propreté de la chambre
2,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024
They just don't care.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024
They just don't care.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024
Unreasonable staff. After staying for so long they still act unprofessional and unreasonable.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024
Great hotel for your needs within a 70 km range. Safe and belongs to a standard Indian chain.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024
I've stayed here for a month. Great hotel compared to the competition. Largecsize rooms. It's like a home away from home once you get to know the taff and vice-versa.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2024 sur Hotels
Short circuit fuse from the electric switch board. Urgent need for an electrician in room no. 103
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par MB Greens Clarks Inn Moradabad, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I'm sorry to hear about the issue with the electric switch board in room. We have already informed our maintenance team to address this urgently. Thank you for bringing this to our attention.
1 sur 5
par un voyageur de Moradabad

Publié le 6 nov. 2018 sur Expedia
The staff is very inhospitable,The room prices vary from one portal to the other on the same room.That is awful
2 sur 5
par un voyageur de Dalsa. Argentina

Publié le 28 juill. 2018 sur Expedia
The staff is horrible and utter unhospitable, there is least courtesy in their dealings and talking. There was no welcome drink on check-in, We never expected such a shabby treatment from them.