Note fondée sur 180 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Wotif
Great value, very clean
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 déc. 2023 sur Wotif
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
Parking
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 déc. 2023 sur Wotif
4 sur 5
par un voyageur de Beenleigh

Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia
The main room was Fantastic for the family, bathroom was a little small but served its purpose.
4 sur 5
par un voyageur

Great size room for a family

Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
Very friendly staff, good size family room. A little but dated and some wear on carpet and curtains but didn't affect the stay. I would stay there again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2023 sur Expedia
The managers at this property are next level They were amazing and I would definitely recommend this hotel to stay to anyone traveling through Moree
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2023 sur Wotif
Rooms are dirty. I was moved from one to another as the TV was not working. I was grateful for this as there was long strands of hair on the bed and food scraps on the floor. The owner said the hair was from static. I normally find that's just from not handling things properly Second room no better. Rooms in desperate need of a deep clean and owners need to reengage or go