Note fondée sur 161 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Tres correct si chambres au 1er
Publié le 27 mai 2022 sur HotelsHotel avec un restaurant pour petit-déjeuner et repas midi et soir. Copieux et bon.
La 1ere chambre qui nous a ete attribue au rdc sentait lhumidite. Il y avait des cafards.
Nous avons pu changer et aller au 1er etage avec vue sur la piscine.
La piscine est grande mais ce n est pas du tout un parc aquatique.
Les personnes de l acceuil sont charmantes et font tout pourrendreservice. Merci a elles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2022 par Jessica Burgess, Guest Services, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for taking the time to provide your feedback. Feedback from our guests is very important to us, and your input helps with our continuing efforts to provide excellent services and a great stay. Please accept my apologies for the condition of the first room you were in. The staff has been made aware of the issues. Thank you for bringing it to our attention. I am glad the second room was to your satisfaction.
Thank you so much for your business, and we hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Your feedback about the service we provide is important to us. Thank you for your business, and we hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Jessica Burgess, Assistant to the GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback about your recent stay at our hotel. We appreciate your business and hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Jessica Burgess, Assistant to the GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Shower wouldn’t drain
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Trey for bringing this to our attention to have it taken care of.
par un voyageur de Port Isabel
Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
Great property for business traveler. Very helpful staff. Long time customer. Try other properties. Always return to this one.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Jessica Burgess, Assistant to the GM, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for your continued business, and we look forward to seeing you in the future!
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
Front desk guy was SUPER NICE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Jessica Burgess, Assistant to the GM, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you had a good experience at our hotel. I will definitely share your review with him!
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Jessica Burgess, Assistant to the GM, Gestion de l’hôtel
We are so happy you enjoyed your stay at our hotel and would like to thank you for your business!
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Jessica Burgess, Assistant to the GM, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay, and we hope to see you again in the future!
par un voyageur
Publié le 12 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Jessica Burgess, Assistant to the GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for your business. We appreciate you and hope to see you again in the future.